Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uvedení značky FTB.cz na trh prostřednictvím sociální sítě Facebook
Hradil, Radek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Laurin, Ivo (oponent)
Cílem práce je posoudit, zda je Facebook vhodným nástrojem pro uvedení na trh malé, internetové značky a posoudit výhody a nevýhody využití šítě Facebook jako jediného komunikačního kanálu. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část pojednává o teorii tvorby značky a základech strategického řízení, ve druhé části je popsána teorie social media a sociálních sítí, třetí část se zaměřuje na Facebook, jeho architekturu a marketingové nástroje a ve čtvrté části je popsána tvorba značky FTB.cz a uvedení na trh prostřednictvím sítě Facebook za pomoci nástrojů a poznatků popsaných v předchozích kapitolách.
Strategické řízení značky Oskar
Hradil, Radek ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce v teoretické části vymezuje pojmy značka a strategické řízení značky s důrazem na kvantifikaci hodnoty značky, poskytuje přehled nástrojů pro řízení a typologii spotřebitele. V praktické části je popsán start značky Oskar podle metodologie z teoretické části s důrazem na kreativní reklamu a analýzu televizních spotů které značku na český trh uvedly.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hradil, Radomil
6 Hradil, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.