Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie značky LUSTI
Hrabalová, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Santariusová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit povědomí spotřebitelů o české značce lyží LUSTI, zanalyzovat její stávající marketingovou strategii a navrhnout možná vylepšení. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní marketingové pojmy pro lepší porozumění praktické části. Ta sestává z analýzy marketingové strategie značky LUSTI, vytvoření SWOT analýzy a vyhodnocení vlastního dotazníkového šetření. Poslední kapitola obsahuje návrhy na vylepšení marketingové strategie značky.
Harmonizace pracovního a osobního života
Hrabalová, Martina ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Vránová, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, jaké možnosti se nabízejí v oblasti alternativních pracovních úvazků a jak jsou v podmínkách České republiky využívány a rozšiřovány. Harmonizace osobního a pracovního život je stále častějším tématem pro řadu nejen mladých lidí. Především pro ženy jako matky je tato otázka velmi stresující, protože před ně staví nutnost rozhodnutí, zda zvolit kariéru nebo rodinu. Práce je zaměřena na problematiku harmonizace osobního a pracovního života, kdy budou analyzovány alternativní pracovní úvazky, jejich malé rozšíření v České republice ve srovnání s ostatními státy Evropské unie, a to na základě statistických dat. Budou také analyzovány názory respondentů dotazníkového šetření na oblast harmonizace pracovního a osobního života. V závěru práce budou uvedeny návrhy možných řešení a doporučení pro zaměstnance, vládu a podnikatelské subjekty.
Analýza péče o zaměstnance v podniku
Hrabalová, Martina ; Campbell, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza péče o zaměstnance v podniku Teplárna Otrokovice a.s. První část je teoretická s využitím odborné literatury a její aplikace v praktické části. V úvodu praktické části jsem se zaměřila na srovnání péče o zaměstnance v Teplárně Otrokovice s péčí o zaměstnance u společnosti Tomáše Bati. Tuto společnost jsem vybrala vzhledem k regionální specifice. Analýza je vypracována na základě kolektivní smlouvy, organizačních směrnic, osobní návštěvy a rozhovorů se zaměstnanci. Zaměřuje se na oblasti pracovních podmínek, rozvoje a vzdělávání, motivaci a odměňování, služby péče na pracovišti a pracovnělékařských služeb. Závěrečná část shrnuje výsledky analýzy na bázi kritického myšlení s návrhem řešení zjištěných nesouladů mezi zájmy zaměstnanců a zaměstnavatele.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hrabalová, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.