Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro společnost AGRO-partner s.r.o.
Dvořáková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hrůša, Tomáš (oponent)
Marketingová komunikace je v dnešním moderním světě chápána jako faktor rozhodující o úspěchu firmy. Správné zacílení, porozumění zákazníkům a včasné využívání příležitostí se stává silnou konkurenční výhodou. Přesto existuje mnoho firem, které dosud do své činnosti marketingový přístup nezačlenily. To je také případ společnosti AGRO-partner. Právě proto je předmětem diplomové práce návrh marketingové strategie této společnosti. Práce si klade za cíl sestavit strategii tak, aby naplňovala cíle společnosti s přihlédnutím ke specifikům B-to-B trhů, okolnímu prostředí a reálným možnostem firmy.
Dojící robot Lely Astronaut jako výhodná investice
Hrůša, Tomáš ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Strebl, Peter (oponent)
Práce z komplexního pohledu zkoumá ekonomickou efektivnost automatického dojícího systému Lely Astronaut v porovnání s konvenčním systémem dojení. K tomuto účelu využívá metodu čisté současné hodnoty. Výsledek práce poukazuje na ekonomickou výhodnost automatického systému a současně zdůrazňuje nutnost dodržování profesionálního řízení provozu.
The People's Republic of China is Gradually Becoming the World's Most Important Superpower on the Asian Continent
Hrůša, Tomáš ; Kopřiva, Bohumil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce podává základní údaje zejména Čínské Lidové Republice a dále o Evropské Unii a USA. Dále práce tyto 3 mohutné ekonomické celky srovnává pomocí různých ekonomických a sociálních indexů a ukazatelů během posledních patnácti let.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.