Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online Marketing Trends
Horecká, Ivana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá trendami v internetovom marketingu. Hlavným cieľom tejto práce je definovať najnovšie trendy v internetovom marketingu, vytvoriť webovú stránku, na ktorú budú tieto trendy aplikované, a analyzovať ich efektívnosť. Teoretická časť práce prináša dôkladný opis najnovších trendov v oblasti internetového marketingu. Takisto bližšie predstavuje trendy vo vývoji webových stránok. Trendy v internetovom marketingu, ktoré boli vybrané v teoretickej časti práce, sú následne aplikované na novo vytvorenú webovú stránku. Všetky kroky potrebné na vytvorenie webovej stránky a na aplikáciu najnovších trendov sú opísané v praktickej časti práce. Webová stránka je vytvorená počas písania diplomovej práce. Sú na ňu aplikované len tie marketingové trendy, ktoré sú k dispozícii zadarmo. Efektívnosť týchto trendov je následne monitorovaná a analyzovaná. Odporúčania, ktoré sú zistené na základe tejto analýzy, sú určené na konci praktickej časti práce. Táto práca môže slúžiť ako príručka pre tých, ktorí chcú vytvoriť svoje vlastné stránky s najnovšími trendami v internetovom marketingu.
Employee Motivation at MARPEX s.r.o.
Horecká, Ivana ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Osúch, Marián (oponent)
Protože se firma Marpex, s.r.o. umístila na nejlepší pozici v celoslovenském průzkumu prověřujícím štěstí zaměstnanců a jejich spokojenost v práci, cílem této práce je přinést důkladní analýzu způsobu motivace v této firmě, a následně ji porovnat s teoretickými poznatky. Komparace přináší závěr, jestli má teorie praktický význam. Za pomoci dotazníkového šetření je prověřena spokojenost zaměstnanců s motivačním systémem ve firmě a v případě zjištěných nedostatků je poskytnut návrh na zlepšení. Teoretická část se zaměřuje na všeobecně známé motivační teorie a podává základní přehled nejdůležitějších faktorů ovlivňujících motivaci a spokojenost zaměstnanců v práci. Praktická část analyzuje motivační systém ve firmě Marpex, s.r.o. pomocí dotazníkového šetření, porovnává ho s teoretickými poznatky a následně přináší návrhy na zlepšení problémových oblastí ve firmě. V závěru práce přináší zhodnocení významu teoretických poznatků pro praxi a doporučení pro zvýšení motivace zaměstnanců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.