Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of the communication mix in SME segment
Hlohinová, Monika ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Hlavním cílem práce je provést podrobnou analýzu komunikační strategie společnosti působící v stavebnictví na českém trhu. Důraz je kladen na problematiku komunikačního mixu a vhodné uplatnění jednotlivých nástrojů mixu v závislosti na konkrétních projektech. Součástí práce je také srovnání využívání nástrojů komunikačního mixu dané společnosti s obvykle používanými nástroji v oboru na domácím trhu, případně na zahraničních trzích.
Postoje mužov a žien k reklame
Hlohinová, Monika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dobrovodská, Miroslava (oponent)
Hlavným cieľom práce je zistiť názory študentov študujúcich v Českej a Slovenskej republike na reklamu ako súčasť života v dnešnej spoločnosti, rovnako ako aj súčasť predaja a tvorby procesu, ktorý pomáha propagovať a zviditeľnovať. Zistiť vnímanie intenzity reklamy v médiách a aké požiadavky by mala reklama spĺňať, aby bola pre študentov dostatočne zaujímavá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.