Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Caldová, Marie ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Hlinecký, Ondřej (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám návrhem lepší využitelnosti prodejní plochy v tradičních maloobchodních formátech. Zaměřuji se na kategorii piva. Popisuji základní principy maloobchodu. Představuji rozdělení potravinového maloobchodu dle společnosti Plzeňský Prazdroj. Zmiňuji všechny legislativní náležitosti při označování pivních výrobků. Uvádím podíl kategorie piva na celkových tržbách maloobchodního trhu. Popisuji hlavní výrobce piva, kteří působí na českém trhu. Hlavním tématem je analýza maloobchodního trhu s pivem v České republice, které vede k stanovení příležitostí pivního kategorie na tradičním maloobchodním trhu. V praktické části navrhuji změnu vystavení pivních výrobku na tradičních maloobchodních formátech.
Strategická analýza podniku
Fulínová, Kateřina ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hlinecký, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je zobrazit provázanost strategie zaměřené na lidské zdroje s firemními strategiemi získání konkurenční výhody. V práci je zpracována strategická analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy se zaměřením na personální strategii. V první části diplomové práce je popsána teoreticko-metodologická část, která se týká strategie a strategické analýzy. Ve druhé části jsou aplikovány teoretické poznatky do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.