Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model e-marketingu firmy
Hladišová, Dana ; Hladiš, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronické obchodování může nabídnout firmám podnikajícím prostřednictvím internetové sítě. Kterých postupů se má firma držet, aby dosáhla úspěchů využitím e-marketingu.
Návrh internetových stránek
Sobotka, Libor ; Hladiš, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám návrhem nových internetových stránek pro prezentaci firmy. Součástí práce je nejen návrh těchto stránek, ale také jejích realizace a následné umístění na webhosting. Samotné realizaci předchází teoretická východiska, seznámení s použitými technologiemi a analýza současných stránek. Závěrem bude zhodnocení nových stránek a porovnání s původními stránkami.
Platforma pro tvorbu elektronického obchodu
Hladiš, Petr ; Konečný,, Vladimír (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronického obchod může nabídnout svým zákazníkům a díky nimž je možné získat konkurenční výhodu nad ostatními obchody. Mimo popisu fungování vlastního obchodu jsou zde popsány také možnosti propagace a marketingu obchodu na internetu a základní programátorské techniky, které by měli být pro programování obchodu použity.
Platforma pro tvorbu elektronického obchodu
Hladiš, Petr ; Konečný,, Vladimír (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronického obchod může nabídnout svým zákazníkům a díky nimž je možné získat konkurenční výhodu nad ostatními obchody. Mimo popisu fungování vlastního obchodu jsou zde popsány také možnosti propagace a marketingu obchodu na internetu a základní programátorské techniky, které by měli být pro programování obchodu použity.
Model e-marketingu firmy
Hladišová, Dana ; Hladiš, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronické obchodování může nabídnout firmám podnikajícím prostřednictvím internetové sítě. Kterých postupů se má firma držet, aby dosáhla úspěchů využitím e-marketingu.
Návrh internetových stránek
Sobotka, Libor ; Hladiš, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám návrhem nových internetových stránek pro prezentaci firmy. Součástí práce je nejen návrh těchto stránek, ale také jejích realizace a následné umístění na webhosting. Samotné realizaci předchází teoretická východiska, seznámení s použitými technologiemi a analýza současných stránek. Závěrem bude zhodnocení nových stránek a porovnání s původními stránkami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.