Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový význam body image
Hejtmánek, David ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Body image má nesporně určitý význam v životě každého z nás. Hlavním cílem práce však bylo určení významu marketingového. Pro přiblížení tohoto významu bylo důležité zjištění pohledu české společnosti na krásu a body image, tendencí vyobrazení lidského těla v médiích a zachycení rozdílů mezi prezentací v reklamách a preferencemi lidí. Nejprve byl prozkoumán historický vývoj ideálu krásy následovaný vlastním jádrem práce, tvořeným segmentací české populace na základě postojů k body image dle dat MML-TGI, dotazníkovým šetřením a obsahovou analýzou inzerce v časopisech. Výsledkem bylo zjištění důležitosti vzhledu pro většinu lidí, jak na krásu pohlížejí a odhalení faktu, že reklamy často vyobrazují štíhlejší lidská těla, než se lidem líbí. Na základě poznatků zjištěných v rámci této práce, byl marketingový význam body image označen za existující, ba přímo vysoký.
Imigrace v České republice, integrace migrantů a diverzita.
Hejtmánek, David ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Pavelka, Tomáš (oponent)
Smyslem této práce je popsání imigrace a integrace cizinců v České republice. Významná část práce se zaměřuje na migrační politiku ČR. Jsou zmiňovány podmínky pro povolení k pobytu cizinců, programy Zelených a Modrých karet, ale i vývoj imigrace v ČR v posledních letech. Další oddíl práce se věnuje integraci imigrantů, přičemž byla rozebrána především problematika vzdělávání a poskytování zdravotní péče. Zmíněny byly také aktivity státu při integraci cizinců, působení nestátních neziskových organizací a postoj české veřejnosti k imigraci.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hejtmánek, Dominik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.