Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace
Ansorgeová, Tereza ; Hawerland, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a online marketingovou komunikaci obchodní značky Kola Svorada. Vysvětluje, co je to marketing, jaké jsou jeho nástroje a následně porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahem práce je návrh na zlepšení online marketingové komunikace, která zvýší povědomí o značce.
Návrh marketingové komunikace
Ansorgeová, Tereza ; Hawerland, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a online marketingovou komunikaci obchodní značky Kola Svorada. Vysvětluje, co je to marketing, jaké jsou jeho nástroje a následně porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahem práce je návrh na zlepšení online marketingové komunikace, která zvýší povědomí o značce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.