Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Difuze Bitcoinu v České republice: Vztah atributů inovace a procesu rozhodování
Havrland, Ladislav ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Hájek, Martin (oponent)
Bitcoin je téma, které zasahuje téměř celou dospělou populaci České republiky, která má připojení k internetu. Podpořeně zná Bitcoin téměř každý Čech online a spontánně si ho vybaví dvě třetiny. Vlastnictví Bitcoinu deklarovalo 17 % dotázaných. Ostatní kryptoměny v českém prostředí výrazaně zaostávají, co se klíčových ukazatelů týká. Vztah atributů Bitcoinu a procesu rozhodování je statisticky významný. Oproti původní úvaze, že atributy Bitcoinu budou nezávislou proměnnou, odhalila korelační analýza, že nezávislou proměnnou jsou aspekty procesu rozhodování. Nutno dodat, že tento výsledek je potřeba brát v kontextu data měření. Z měřených dat vyplývá, že ve postojové a potvrzovací fázi procesu rozhodování je vztah s atributy Bitcoinu pozitivního charakteru. V těchto fázích vnímají lidé atributy Bitocinu jako jendoduché a spatřují v něm výhody, které by mohly využít. Ve fázích povědomí, rozhodnutí a uplatnění je asociace s atributy Bitcoinu spíše negativního charakteru. V těhcto fázích je pro lidi Bitcoin složitý na uchopení nebo v něm nevidí výhodu, kteoru by mohli využít. Fáze povědomí, rozhodnutí a uplatnění jsou tedy klíčové pro další difuzi Bitcoinu.
Z volnočasové aktivity e-sportem: Postoj hráčů k profesionalizaci CS:GO
Havrland, Ladislav ; Numerato, Dino (vedoucí práce) ; Sedláček, Jakub (oponent)
Tato práce se zaměřuje na profesionalizaci e-sportu, kdy sledujeme přechod hraní videoher na profesionální soutěžní úroveň. Práce je specifikována na prostředí videohry Counter-Strike: Global Offensive který je jednou z nejvýraznějších e-sportových disciplín co se týká počtu hráčů i dobou, kterou je amatérskými i profesionálními hráči hrána. V této práci je e-sport uchopen z hlediska profesionalizace volnočasového hraní videoher, kdy profesionalizace znamená nárůst počtu aktérů a jejich vzájemný vliv tvořící společenskou síť. Předmětem výzkumu je postoj hráčů k transformaci Counter-Strike Global Offensive, kdy možnosti, které možnosti reakcí, které hráči na tuto transformaci zvolí jsou ukotveny v teorii A. Hirschmana Exit, Voice and Loyalty, která je aplikována na profesionální prostředí Counter-Strike Global Offensive. Výzkumná data pro tuto práci tvoří analýza polostrukturovaných rozhovorů s profesionálními hráči CS:GO. Východiska práce jsou širší kontext postojů profesionálníhc hráčů a zvolení jejich strategie v reakci na profesionalizaci CS:GO.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.