Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj ICT jako klíčový prvek moderní mateřské školy
Havlíková, Dana ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
1 Abstrakt Závěrečná práce " Rozvoj ICT jako klíčový prvek moderní mateřské školy" se zabývá ICT v mateřských školách, využitím informačních a komunikačních technologií v oblasti řízení školy, jejím působením do vzdělávacích aktivit dětí a pedagogů. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá vývojem ICT v českém školství, zaváděním nových technologií, jejich přínosem pro řízení, vedení, vzdělávání. Výzkumná část zjišťuje vybavenost mateřských škol počítači, moderní ICT technikou, softwarovou nabídkou pro mateřské školy, jejich využíváním a vzděláváním pedagogů v oblasti ICT prostřednictvím DVPP. Práce přináší zjištění, že mateřské školy jsou v této oblasti opomíjeny jak ze strany ministerstva školství, tak firem pro vývoj software pro potřebu řízení mateřské školy. Zároveň je snaha nastínit chybějící software oslovením počítačových firem a spoluprací s jejich odborníky. "Teorie zůstane pouhou teorií, pokud nepřikročíme k činu." J.A.Komenský
Mentoring v mateřské škole jako cesta k učící se organizaci
Havlíková, Dana ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Teoretická část diplomové práce je tvořena literární rešerší zaměřenou na mentoring, mentorský vztah, cíle a význam mentoringu, druhy a fáze mentoringu, na mentoring na začátku profesní dráhy učitele a mentoring v průběhu jeho pedagogické praxe, na uvedení příkladů realizovaných projektů zaměřených na mentoring a vztah mentoringu a učící se organizace. Hlavním cílem empirické části je vypracování modelového příkladu pro efektivní využívání mentoringu v mateřských školách, jako možného nástroje vedoucího k učící se organizaci. Jsou stanoveny nutné předpoklady pro zavedení interního mentoringu v mateřské škole a ideální podmínky, které jeho zavedené usnadní, zpracován časový harmonogram pro zavádění interního mentoringu a navržena formální a obsahová stránka pro jeho realizaci včetně rad a doporučení. V empirické části diplomové práce byly využity tři nástroje a to výzkumné šetření mentoringu ve vybraných mateřských školách; pozorování rozhovoru mentora s menteem při nastavení cíle mentoringu a pozorování práce mentora s menteem ve vybrané mateřské škole při řízené činnosti; analýza interních materiálů mentoringu ve vybrané mateřské škole.
Rozvoj ICT jako klíčový prvek moderní mateřské školy
Havlíková, Dana ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
1 Abstrakt Závěrečná práce " Rozvoj ICT jako klíčový prvek moderní mateřské školy" se zabývá ICT v mateřských školách, využitím informačních a komunikačních technologií v oblasti řízení školy, jejím působením do vzdělávacích aktivit dětí a pedagogů. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá vývojem ICT v českém školství, zaváděním nových technologií, jejich přínosem pro řízení, vedení, vzdělávání. Výzkumná část zjišťuje vybavenost mateřských škol počítači, moderní ICT technikou, softwarovou nabídkou pro mateřské školy, jejich využíváním a vzděláváním pedagogů v oblasti ICT prostřednictvím DVPP. Práce přináší zjištění, že mateřské školy jsou v této oblasti opomíjeny jak ze strany ministerstva školství, tak firem pro vývoj software pro potřebu řízení mateřské školy. Zároveň je snaha nastínit chybějící software oslovením počítačových firem a spoluprací s jejich odborníky. "Teorie zůstane pouhou teorií, pokud nepřikročíme k činu." J.A.Komenský

Viz též: podobná jména autorů
7 HAVLÍKOVÁ, Denisa
1 HAVLÍKOVÁ, Dominika
4 Havlíková, Darina
7 Havlíková, Denisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.