Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bel canto jako ideální cíl technické přípravy hlasu budoucích učitelů
Sklenářová, Terezie ; Havlíček, Michael (vedoucí práce) ; Volavá, Iva (oponent)
Termín bel canto je mezi zpěváky a profesory zpěvu používán velmi často avšak nikdo přesně neví, jak tento pojem specifikovat. Mnoho studentů zpěvu či hlasové výchovy si tedy není jisto, co konkrétně je po nich žádáno a proto často nedosahují takových výsledků, jakých by mohli. To mě inspirovalo předmětu mé diplomové práce, jakým bylo stručně shrnout to, co kdy bylo napsáno o bel cantu a uvést to v kontextu hlasové výchovy budoucích učitelů hudební výchovy. Práce tvoří jakýsi celek. Najdeme zde kapitolu o fyziologii hlasu, neboť každý student zpěvu by měl mít alespoň základní orientaci v této problematice. Ne každý student hlasové výchovy se učí či rozumí italsky a protože tento jazyk je základem bel canta, uvádím také stručné zásady italské výslovnosti na základě Praktické metody N. Vaccaie. V závěru teoretické části mé diplomové práce uvádím tři významné osobnosti úzce spjaté s bel canem, kterými jsou Niccolô Vaccai, Mathilde Marchesi a Lilii Lehmann. Pěvecká pedagogika má jeden jediný cíl skládající se z krásy hlasu a čistoty intonace. Cest tomuto cíly je však tolik, kolik je pěveckých pedagogů. V praktické části mé diplomové práce jsem se proto nejprve pokusila uvést několik možných cest, které výše uvedenému cíli vedou, popsat několik možných způsobů, jakými jsou adepti učitelství hudební výchovy...
Bel canto jako ideální cíl technické přípravy hlasu budoucích učitelů
Sklenářová, Terezie ; Volavá, Iva (oponent) ; Havlíček, Michael (vedoucí práce)
Termín bel canto je mezi zpěváky a profesory zpěvu používán velmi často avšak nikdo přesně neví, jak tento pojem specifikovat. Mnoho studentů zpěvu či hlasové výchovy si tedy není jisto, co konkrétně je po nich žádáno a proto často nedosahují takových výsledků, jakých by mohli. To mě inspirovalo předmětu mé diplomové práce, jakým bylo stručně shrnout to, co kdy bylo napsáno o bel cantu a uvést to v kontextu hlasové výchovy budoucích učitelů hudební výchovy. Práce tvoří jakýsi celek. Najdeme zde kapitolu o fyziologii hlasu, neboť každý student zpěvu by měl mít alespoň základní orientaci v této problematice. Ne každý student hlasové výchovy se učí či rozumí italsky a protože tento jazyk je základem bel canta, uvádím také stručné zásady italské výslovnosti na základě Praktické metody N. Vaccaie. V závěru teoretické části mé diplomové práce uvádím tři významné osobnosti úzce spjaté s bel canem, kterými jsou Niccolô Vaccai, Mathilde Marchesi a Lilii Lehmann. Pěvecká pedagogika má jeden jediný cíl skládající se z krásy hlasu a čistoty intonace. Cest tomuto cíly je však tolik, kolik je pěveckých pedagogů. V praktické části mé diplomové práce jsem se proto nejprve pokusila uvést několik možných cest, které výše uvedenému cíli vedou, popsat několik možných způsobů, jakými jsou adepti učitelství hudební výchovy...

Viz též: podobná jména autorů
11 HAVLÍČEK, Martin
3 Havlíček, M.
6 Havlíček, Marek
1 Havlíček, Marek Aurel
11 Havlíček, Martin
2 Havlíček, Matěj
11 Havlíček, Michal
2 Havlíček, Milan
1 Havlíček, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.