Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Architektura aplikací pro mobilní zařízení
Havel, Vojtěch ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem aplikací pro mobilní zařízení, jmenovitě vývojem aplikací v prostředí Java ME. Cílem práce je přiblížit problematiku vývoje aplikací pro mobilní zařízení, rozebrat výhody a nevýhody jednotlivých řešení a navrhnout architekturu pro typové aplikace ve zvoleném řešení. Teoretická část práce obsahuje úvod do oblasti mobilních zařízení, diskusi výhod a nevýhod vývoje pro tato zařízení v prostředí Java ME ve srovnání s ostatními možnostmi vývoje pro mobilní zařízení, popis hlavních prvků prostředí Java ME a výběr typových aplikací pro praktickou část práce. V praktické části práce jsou zvoleny vývojové nástroje a prostředky a s využitím dříve popsaných prvků je navržena architektura vybraných typových aplikací. Pro každou typovou aplikaci je navržena a vytvořena reálně použitelná aplikace pro mobilní zařízení.
Tvorba a provozování e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser
Havel, Vojtěch ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Matějka, Marek (oponent)
Tato práce se zabývá tvorbou a provozováním e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser, firmy StringData s.r.o. Cílem práce je otestovat jednotlivé části vývojového i životního cyklu e-kurzu v tomto prostředí, diskutovat a upozornit na dílčí klady i nedostatky a na závěr zhodnotit použitelnost a konkurenceschopnost aplikace, případně navrhnout možná vylepšení. V teoretické části práce obsahuje úvod do problematiky e-learningu, nastínění výhod a nevýhod oproti klasickému způsobu výuky a v několika úrovních rozebrané požadavky uživatele na aplikaci, zajišťující tvorbu a řízení e-learningového kurzu. V praktické části práce je podle předem nastavených způsobů prostředí BeeWiser otestováno a zhodnoceno.
Ekonomické systémy MMORPG, jejich výhody a nevýhody
Havel, Vojtěch ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Šalamon, Tomáš (oponent)
Cílem mé práce je popsat vnitřní ekonomiky MMORPG a diskutovat jejich potenciál jakožto vhodných virtuálních simulací reálného světa pro potřeby výzkumu ekonomických teorií a vztahů. První kapitola je zaměřena na postupný historický vznik žánru RPG a MMORPG a jejich základní pravidla. Druhá se zabývá metodami a postupy ekonomického výzkumu v dnešní době. Třetí navrhuje, proč by použití MMORPG bylo v tomto kontextu výhodné. Ve čtvrté se zabývám nedostatky, neduhy a limity těchto virtuálních světů z hlediska ekonomického. Kapitola pátá pak diskutuje pozitivní a negativní argumenty hlavní myšlenky z hlediska sociologického. Šestá kapitola shrnuje všechny dosavadní poznatky a konečně rozhoduje, zda se MMORPG pro ekonomický výzkum hodí, či nikoliv. V sedmé kapitole již jen uvádím dva nejzajímavější projekty v našem kontextu a některé zajímavosti, které se jich týkají.

Viz též: podobná jména autorů
2 HAVEL, Vilém
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.