Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využívání jednotlivých kritérií měření efektivity pedagogického procesu - komparace ZŠ a SŠ v Pardubickém kraji
Hartlová, Martina ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Zaměříme-li se na efektivnost škol jako na jednu oblast pedagogické evaluace, dostáváme se k pedagogickému procesu. Kvalita pedagogického procesu tvoří základnu efektivního fungování školy. Je proto nezbytné, aby evaluace pedagogického procesu byla nezbytnou součástí autoevaluace školy. Cílem bakalářská práce je zjistit, zda management základních a středních škol v Pardubickém kraji používá stejná kritéria evaluace v jednotlivých oblastech pedagogického procesu, a dále provést komparaci ZŠ a SŠ. Pro tento cíl je použita metoda dotazníkového šetření. Práce je v první části zaměřena na evaluaci pedagogického procesu v teoretické rovině a v druhé, praktické části se zabývá výše zmíněnou komparací. Závěr práce hodnotí výsledky výzkumu.
Realizace záměrů územního plánu - příčiny a důsledky
Merklová, Daniela ; Perlín, Radim (vedoucí práce) ; Hartlová, Martina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem územního plánování jako nástroje rozvoje území. Územní plán je během procesu svého vzniku i během své platnosti značně ovlivňován požadavky uživatelů území na jeho využití, ať již přímo nebo prostřednictvím volených zástupců, současně je však ovlivňován vnějšími faktory socio-ekonomickými, politickými, fyzicko-geografickými. Územní plán představuje dlouhodobou koncepci rozvoje území a jeho jednotlivých složek, která je však během své platnosti dotvářena a realizována v praxi na základě vlivu těchto faktorů. Za nejpodstatnější socioekonomickou změnu, která zasáhla do vývoje územního plánování v Česku v posledních dvaceti letech, lze považovat transformaci od socialistického pojetí centrálního plánování rozvoje území k pojetí demokratickému. Práce se zabývá analýzou dvou dokumentů - platného Územního plánu města Jablonec nad Nisou, který byl vydán v roce 1998, včetně jeho vydaných změn a nově vznikajícím územním plánem stejného města, který je ve fázi schváleného konceptu. Cílem práce je především pokusit se identifikovat hlavní vnitřní i vnější důvody, které vedly ke změně rozvojových priorit, resp. k naplnění/nenaplnění původních dokumentů. Klíčová slova: územní plánování, územní rozvoj, změny územního plánu, naplnění územního plánu.
Využívání jednotlivých kritérií měření efektivity pedagogického procesu - komparace ZŠ a SŠ v Pardubickém kraji
Hartlová, Martina ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Zaměříme-li se na efektivnost škol jako na jednu oblast pedagogické evaluace, dostáváme se k pedagogickému procesu. Kvalita pedagogického procesu tvoří základnu efektivního fungování školy. Je proto nezbytné, aby evaluace pedagogického procesu byla nezbytnou součástí autoevaluace školy. Cílem bakalářská práce je zjistit, zda management základních a středních škol v Pardubickém kraji používá stejná kritéria evaluace v jednotlivých oblastech pedagogického procesu, a dále provést komparaci ZŠ a SŠ. Pro tento cíl je použita metoda dotazníkového šetření. Práce je v první části zaměřena na evaluaci pedagogického procesu v teoretické rovině a v druhé, praktické části se zabývá výše zmíněnou komparací. Závěr práce hodnotí výsledky výzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
1 HARTLOVÁ, Markéta
1 HARTLOVÁ, Michaela
7 Hartlová, Marie
1 Hartlová, Miloslava
2 Hartlová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.