Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Social CRM a nové přítupy k marketingu na internetu
Harášek, Luboš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Kroupa, Lukáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza způsobů, kterými se firmy, podnikatelé či osobnosti mohou marketingově prezentovat na internetu, zejména v souvislosti s rozšiřováním sociálních sítí a s růstem významu internetu jako komunikačního prostředku. Společně s možnostmi nových marketingových prostředků se zaměřím také na jejich vliv na spotřebitele a uživatele internetu. Cílů diplomové práce bude dosaženo na základě studia internetových zdrojů, odborných časopisů a knih a dále průzkumem mezi uživateli internetu. Tento průzkum bude realizován pomocí internetového dotazníku. Diplomová práce je rozdělena do pěti částí. V prvních dvou je popsáno prostředí současného internetu, jako jsou sociální sítě, technologie, Social CRM a definice Web 2.0. Třetí část se zabývá technologickými možnostmi propojení sociálních sítí s externími aplikacemi. Čtvrtá, praktická část diplomové práce, je zaměřena na výzkum mezi uživateli internetu a jejich názor a chování na internetu v souvislosti s marketingem a pátá obsahuje zamyšlení nad budoucím vývojem a využitím marketingu na internetu. Přínos této práce vidím jak v získání nových poznatků pro potenciální inzerenty na internetu, kdy se mohou na základě mých výsledků rozhodnout a inspirovat některými současnými i budoucími řešeními inzerce, ale také pro již stávající poskytovatele reklamního prostoru na internetu a inzerenty, kteří dostanou informaci o tom, jak různé způsoby jejich propagace ovlivňují konzumenty.
Sociální a komunitní sítě
Harášek, Luboš ; Nekvasil, Marek (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Cílem bakalářské práce je prozkoumat a porovnat nejvýznamnější světové a české internetové sociální sítě. U těchto sociálních sítí následně jednak popsat přínosy pro společnost a jejich marketingové využití, ale také jejich stinné stránky, které představují pro uživatele různá nebezpečí. Cílů práce je dosaženo průzkumem internetových a knižních zdrojů a jejich vyhodnocením. Dalším zdrojem pro podpoření výsledků výzkumu je internetový dotazník. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, kde je nejprve vysvětlena teorie ohledně sociálních a komunitních sítí, webu 2.0 a sémantického webu. V druhé části jsou popsány jednotlivé sociální sítě a porovnány jejich základní služby. Dále následuje shrnutí trendů v sociálních sítích, přínosy a nebezpečí sociálních sítí. V poslední části jsou prezentovány výsledky internetové ankety a zamyšlení nad ideální sociální sítí. Přínosem práce je vytvoření přehledu o nejpoužívanějších sociálních sítích a upozornění čtenářů na nebezpečí těchto sociálních sítí. V úvaze nad ideální sociální sítí popisuji, jak by tato sociální síť mohla vypadat, co by umožňovala a jak by byla řešena. Anketa mezi internetovými uživateli ukazuje názor respondentů na danou problematiku a jejich chování na sociálních sítích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.