Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trainee program ve společnosti Nutricia
Hapáková, Michala ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Kučová, Daniela (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu dosavadního fungování trainee programu ve společnosti Nutricia a.s. Cílem teoretické části je shrnutí teoretických poznatků z oblasti talent managementu a formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Předmětem praktické části je popis trainee programu ve společnosti Nutricia a zhodnocení dosavadního průběhu na základě dotazníkového šetření provedeného mezi účastníky. Cílem práce je potvrdit nebo vyvrátit stanovené hypotézy, nalézt slabé a silné stránky programu a uvést konkrétní návrhy a doporučení k zlepšení a zefektivnění systému. Hlavním přínosem práce je přiblížení pohledu na trainee program ze strany účastníků a jejich očekávání a vytvoření uceleného dokumentu použitelného pro interní účely společnosti, který popisuje a vyhodnocuje průběh programu.
Metody přímého prodeje literatury
Hapáková, Michala ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Má bakalářská práce je zaměřena na přímý prodej jako specifický způsob podnikání. Cílem práce je analýza nakladatelské společnosti Southwestern, která se zabývá přímým prodejem naučné literatury a zjištění, jakým způsobem společnost funguje a reaguje na klesající poptávku po tištěných publikacích. Teoretická část je věnována historii přímého prodeje a specifikám role prodejce podle dostupné literatury a údajů. Tato část zahrnuje i osobní prodej jako součást marketingového mixu. Teoretickou část uzavírá popis různých odvětví literatury. Hlavním předmětem praktické části je představení společnosti Southwestern a jejího letního programu pro studenty. Jsou zde popsány metody prodeje, které společnost pro distribuci literatury používá, vývoj produktového portfolia a motivace studentů k výběru této letní práce. Na závěr shrnuji zjištěné poznatky o situaci společnosti na trhu a předkládám výsledky dotazníkového šetření, které je zaměřené na motivaci studentů k výběru role prodejce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.