Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody, nástroje a techniky sebeřízení a time managementu vedoucích pracovníků mateřských škol
Hanychová, Kateřina ; Kazík, Petr (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá metodami sebepoznání, nástroji a technikami sebeřízení a time managementu vedoucích pracovníků v mateřských školách. Jedná se o ředitele škol, zástupce ředitelů a vedoucí pedagogické pracovníky. Práce zmiňuje pojmy jako sebepoznání, sebehodnocení a jejich význam a metody. Popisuje principy sebepoznání a způsoby, jak být proaktivní. Zaměřuje se převážně na nástroje a techniky sebeřízení a time managementu, kde uvádí zásady a postupy plánování, které lze využít k zefektivnění v práci. Práce je koncipována tak, aby její poznatky mohli využít i vedoucí pracovníci základních a středních škol. KLÍČOVÁ SLOVA time management, self-management, sebepoznání, sebevzdělávání, plánování, zloději času, řízení času
Studie možností lokalizace vědecko-technického parku v severovýchodní části Kladna
Hanychová, Kateřina ; Peltan, Tomáš (vedoucí práce) ; Marek, Marek (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na zpracování studie možnosti lokalizace vědecko-technického parku v severovýchodní části Kladna. Jedná se o koncepční studii, jejímž cílem je hledání možnosti ideálního umístění vědeckotechnického parku. Práce je členěna do tří základních částí. Úvodní část práce, literární rešerše, je věnovaná problematice brownfields, významu inovací v regionálním rozvoji a vědeckotechnickým parkům, jejich typologii, nároky na územní podmínky a jejich přínos pro území. Analytická část, analyzuje řešené území z hlediska širších vztahů, historického vývoje, funkčního, dopravního a prostorového využití. Výstupem analytické části je výkres problémů a hodnot. Návrhová část práce je zaměřená na návrh tří variantních koncepcí řešení, které se od sebe liší navrhovanou funkcí parků a jejím umístěním v řešeném území.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.