Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití IoT na střední škole
Hanel, Filip ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá technologickým trendem, kterým se v poslední době stal Internet věcí, a to v kontextu výuky na střední škole. Teoretická část práce se zabývá základními technologickými a technickými aspekty Internetu věcí, jeho definicí, historií a rostoucí popularitou. Dále se zabývá propojením tohoto trendu se vzděláváním, a to ve třech směrech. Nejprve myšlenkou chytré školy, poté návrhem vyučovacího předmětu a jeho osnovy, včetně hardwarovým i softwarovým vybavením a na závěr využitím IoT jako nástroje pro výuku neinformatických předmětů. Pozornost je věnovaná i různým vzdělávacím metodám formám výuky jako STEM, DIY, design thinking, projektová a problémová výuka. Praktická část se věnuje kvalitativnímu výzkumu a představení několika vybraných výukových aktivit. Výzkum se zabývá vnímáním tohoto trendu ve vybraných středních školách včetně doporučení ohledně výuky. Ze závěru šetření je patrné, že výuka zabývající se tímto trendem na většině škol již probíhá nebo se chystá zejména z důvodu rostoucí popularity tohoto trendu a tím i zvyšující se poptávky na trhu práce a komplexního propojení několika informačních disciplín jako programování, databáze, sítě s elektrotechnikou. Výuka může být vedena formou průřezového tématu, nejčastěji se jedná o předmět zabývající se programováním jednočipových...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.