Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení udržitelného rozvoje mikroregionu Mezihoří
Handlová, Veronika
Cílem práce je zhodnocení udržitelného rozvoje vybraného mikroregionu Mezihoří v letech 2010-2014 prostřednictvím vybraných indikátorů udržitelného rozvoje. Součástí práce je hodnocení jednotlivých obcí pomocí zvolených indikátorů. Výsledky jsou prezentovány graficky a následně jsou na základě výsledků vytvořeny SWOT analýzy pro jednotlivé oblasti (ekonomická, environmentální a sociální). Z výsledných analýz jsou zvoleny konkrétní návrhy a opatření pro zlepšení situace z hlediska udržitelného rozvoje mikroregionu. Z výsledků vyplývá, že mikroregion má značné nedostatky především v environmentální oblasti udržitelného rozvoje.
Životní osudy vesničanů v obci Hosín mezi lety 1670 - 1680
Hándlová, Veronika ; Čechura, Jaroslav (vedoucí práce) ; Oulíková, Petra (oponent)
Práce, respektive její první část, se bude věnovat problematice venkovského života v raném novověku sedmnáctého století. Nejdříve objasním, koho si pod pojmem venkovan představit a zmapuji strukturu vesnice jako takovou. Zaměřím na jednotlivé představitele vesnic a nastíním jejich úlohu (farář, rychtář aj.). Snáze se pak dostanu k tomu, jaký byl vlastně typický rodinný model venkovana a srovnám jeho mentalitu s měšťanem své doby. Rozdíl ve vnímání reality byl tak diametrálně odlišný, že jej považuji za příznačné v této bakalářské práci uvést. Krátce se zmíním i o venkovských svatbách a na nich probíhajících zvycích. V druhé části se zaměřím na životní zvraty a osudy vesničanů, které ukáži na konkrétních případech v obci Hosín, na panství Hluboká nad Vltavou, během deseti let, a to 1670 - 1680. Na závěr zhodnotím, zda a jak nám deset let faktických údajů koresponduje s první, teoretickou částí.
Marketingová strategie turistického mikroregionu Mezihoří
Handlová, Veronika
Handlová V. Marketingová strategie turistického mikroregionu Mezihoří. Bakalář-ská práce. Brno, 2014. Cílem bakalářské práce bylo vytvoření marketingové strategie mikroregionu Mezihoří. Teoretická část byla věnovaná popsání základních pojmů z cestovního ruchu, především z pohledu destinace cestovního ruchu. Praktická část se zabývá analýzou mikroregionu. Ze získaných informací o mikroregionu a poznatků z marketingového výzkumu CzechTourism byly zjištěny silné a slabé stránky a poté i příležitosti a hrozby mikroregionu. Poté byla vybraná vhodná marketingová strategie.

Viz též: podobná jména autorů
3 Hándlová, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.