Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
WHO programy, Zdraví 2020, národní programy, vývoj, srovnání
HYNKOVÁ, Šárka
Bakalářská práce se věnuje jednomu z nejdůležitějších témat lidského života - zdraví. Problematika zdraví je velice široká zasahující do nejrůznějších oblastí lidského konání a společenských odvětví. Zdraví je záležitostí jedince i celé společnosti. Společnost i jedinec se vzájemně v otázce zdraví ovlivňují. Bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá WHO programy. Podrobněji rozpracovává program Zdraví 21 a navazující program Zdraví 2020 s jejich hlavními cíli. Zmiňuje aplikaci programu Zdraví 2020 v ČR v rámci Národní strategie ochrany a podpory zdraví a prevence nemocí. Národní strategie ochrana a podpory zdraví a prevence nemocí je v ČR realizována prostřednictvím akčních plánů. K provádění tohoto dokumentu je v ČR realizován Národní program zdraví projekty na podporu zdraví. Pozornost je věnována zdravotní gramotnosti představující důležitou složku v životě jedince při všedních rozhodnutích v otázkách zdraví. Praktické zaměření bakalářské práce bylo stanoveno jejími cíli zaměřenými na zjištění povědomí o národních programech podporujících zdraví a úrovně zdravotní gramotnosti u dospělé populace obyvatel Předslavic. K naplnění cílů bakalářské práce byly stanoveny čtyři hypotézy. Data byla získána za použití anonymního dotazníku od dospělé populace obyvatel Předslavic. Získaná data byla statisticky vyhodnocena. Šetření prokázalo povědomost obyvatel obce o národních programech podporujících zdraví a byla zjištěna dobrá znalost problematiky zdravotní gramotnosti. Výsledky dotazníkového šetření je možno využít při zlepšování povědomí o zdraví a zdravotní gramotnosti, jejím soustavném rozvoji a zaměření se na prevenci a podporu zdraví.
Práce s nadanými žáky v 1. ročníku ZŠ
Hynková, Šárka ; Krčmářová, Tereza (oponent) ; Hejlová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá otázkou vzdělávání mimořádně nadaných žáků v prvním ročníku základní školy. V teoretické části diplomová práce shromažďuje dostupné informace o nadání a mimořádně nadaných žácích a seznamuje s úpravami vzdělávání těchto žáků, které umožňuje česká legislativa. Praktická část si stanovuje cíl na základě akčního výzkumu popsat a zmapovat jednu z možných forem vzdělávání mimořádně nadaných žáků - částečnou segregaci na dva vyučovací předměty, a přiblížit nároky na učitele mimořádně nadaných žáků a specifika jeho práce s takovými žáky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.