Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání výnosotvorných prvků u hybridních a nehybridních odrůd ječmene ozimého
Hlavatá, Jana
Bakalářská práce prezentuje výsledky pokusu s ozimým ječmenem. Pokus byl založen ve vegetačním období 2017/2018 na pozemcích Polní pokusné stanice Mendelovy univerzity v Žabčicích. V literární části je popsána základní charakteristika ječmene, botanická a biologická charakteristika, požadavky na pěstitelské podmínky, tvorba výnosu u obilnin, šlechtění hybridních odrůd a část je věnována chorobám ozimého ječmene. V praktické části byly hodnoceny výnosotvorné prvky u jedenácti odrůd ozimého ječmene a porovnávány výsledky mezi hybridními a liniovými odrůdami. Hodnocené výnosotvorné prvky byly počet rostlin na m2, počet odnoží a klasů na m2, počet odnoží a klasů na rostlinu, hmotnost tisíce zrn, výnos a byl stanoven jakostní ukazatel objemová hmotnost. Dle výsledků je zřejmé, že lepšího hodnocení dosahovaly hybridní odrůdy. Např. průměrný výnos hybridních odrůd činil 8,65 t.ha-1, liniových 8,36 t.ha-1.
Využití plaveckých pomůcek v etapě předplavecké a základní plavecké výuky
Hlavatá, Jana ; Chrzanowská, Babeta (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Cílem práce je vyhledat bazény s hlubokou a mělkou vodou, ve kterých probíhá přípravná a základní plavecká výuka dětí předškolního a mladšího školního věku, a získat informace o používaných pomůckách. Analýzou veškerých dostupných informací (literární, elektronické zdroje, zkušenosti) a prostřednictvím hypotéz vytvořit jasnou vlastní představu o správném a účelném používání plaveckých pomůcek. Výzkumnými metodami (dotazník,interwiev, pozorování) zjistit skutečný stav dané problematiky. Klíčová slova: plavání, přípravná (předplavecká) etapa plavecké výuky, základní etapa plavecké výuky, základní plavecké dovednosti - plavecké dýchání, vznášení a splývání, potápění a orientace ve vodě, pády a skoky do vody, vnímání vody, plavecké pomůcky, metodika
Fenomén non-compliance pacientů s diagnózou L2x: atopická dermatitida
Hlavatá, Jana ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
Cílem práce je analyzovat míru výskytu fenoménu non-compliance u pacientů s diagnózou atopická dermatitida prostřednictvím dotazníkového šetření mezi pacienty vybraných dermatologických ambulancí v Praze. Výsledkem praktické části bude testování stanovených hypotéz. Výsledkem je prokázání závislosti non-compliance na přístupu lékaře.
Marketing v sociálních sítích
Hlavatá, Jana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem teoretické části bakalářské práce je seznámit čtenáře s marketingem na internetu, sociálních médiích a na sociálních sítích. Vysvětlit hlavní rozdíly mezi těmito pojmy. Popsat sociální sítě a hlavně jejich různé druhy popsat podrobněji. Popsat a vysvětlit marketing na Facebooku a na Twitteru. Cílem praktické části bakalářské práce je uvést postupy a správné strategie, jak se prosadit na sociálních sítích a jaké kroky je k tomu nutné podniknout. Tyto strategie budu uvádět na sociálních sítích Facebook a Twitteru. Dále chci ukázat a popsat chování uživatelů na Facebooku a jejich hlavní zájmy na této sociální síti.
Rozvoj výtvarné tvořivosti dětí v rámci volného času (předškolní věk)
HLAVATÁ, Jana
Předškolní věk je velmi důležitým obdobím pro získávání základních doved-ností, poznatků, návyků a zkušeností. Utváří se i základy životního stylu a trávení volného času. Cílem mé diplomové práce je poukázat na důležitost výchovy k rozvoji tvořivosti dětí předškolního věku v rámci volného času. Specializuji se především na rozvoj výtvarné tvořivosti. Má práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, ve které se zaměřuji na výchovu a vzdělání dětí předškolního věku. Přibližuji estetickou výchovu, rozvoj tvořivost, fantazie a představivosti dítěte. Snažím se proniknout do světa jejich volného času, zájmů a výtvarné hry. Neopomenula jsem zmínit ani motivaci a neméně důležité prostředí, v kterém se činnost provádí. Dále popisuji obecné zákonitosti vývoje dítěte, jeho socializaci a temperament. Zmiňuji se i o osobnosti pedagoga, o jeho vztahu k dítěti, k výtvarnému umění a způsobu vedení činnosti. Stěžejní je pak druhá, praktická část, ve které všechny získané poznatky uplatňuji v praxi, ve výtvarném projektu O Vzduchu. Projekt by měl přispět k rozvíjení vztahu k přírodě a k bohatšímu citovému vnímání a prožívání. V projektu se snažím využívat prvky estetické, pohybové, literární i dramatické výchovy. V závěru uvádím své poznatky při realizaci projektu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hlavatá, J.
5 Hlavatá, Jana
1 Hlavatá, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.