Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Respektování potřeb předškolních dětí v mateřských školách pracujících dle různých kurikul
Haová, Markéta ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Diplomová práce se věnuje porovnání přístupů k respektování potřeb dětí v mateřských školách českých a mateřských školách britských existujících na území České republiky. Zabývá se dokumentem Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání a britským rámcovým dokumentem Statutory Framework for the Early Years Foundation Stage. Pomocí obsahové analýzy práce rozebírá oba dokumenty a zjišťuje jejich přístup k upokojení potřeb dětí. Druhá část výzkumu, pozorování, zjišťuje, jak jsou potřeby dle Maslow pyramidy uspokojovány v praxi těchto mateřských škol. Použitím obsahové analýzy a pozorování dochází k poznání, jestli praxe mateřských škol odpovídá svým vzdělávacím programům v oblasti uspokojování potřeb dětí.
Respektování potřeb předškolních dětí v mateřských školách pracujících dle různých kurikul
Haová, Markéta ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Diplomová práce se věnuje porovnání přístupů k respektování potřeb dětí v mateřských školách českých a mateřských školách britských existujících na území České republiky. Zabývá se dokumentem Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání a britským rámcovým dokumentem Statutory Framework for the Early Years Foundation Stage. Pomocí obsahové analýzy práce rozebírá oba dokumenty a zjišťuje jejich přístup k upokojení potřeb dětí. Druhá část výzkumu, pozorování, zjišťuje, jak jsou potřeby dle Maslow pyramidy uspokojovány v praxi těchto mateřských škol. Použitím obsahové analýzy a pozorování dochází k poznání, jestli praxe mateřských škol odpovídá svým vzdělávacím programům v oblasti uspokojování potřeb dětí.

Viz též: podobná jména autorů
3 Haová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.