Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modern mothers as the target segment for the products of the chosen company
Greifová, Daniela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je poskytnout podrobný popis segmentu moderních matek jako cílové skupiny pro produkty vybrané společnosti, kterou je Procter&Gamble, pomocí její úspěšné kampaně zacílené na tento segment demonstrovat konkrétní způsob využití teoretických poznatků o tomto segmente a současném marketingu a na základě vlastního dotazníkového šetření ukázat odlišnosti českých a slovenských matek patřících do tohohle segmentu od charakteristik segmentu vyplývajících z globálních studií. Teoretická část se zabývá pojmem marketing, marketingovým a komunikačním mixem, marketingovou segmentací a marketingovým výzkumem a ve své druhé části popisuje ženskou ekonomiku a segment moderních matek. V praktické části je přiblížená společnost Procter&Gamble, analyzována její kampaň "Děkuji, maminko" a jsou představené výsledky dotazníkového šetření autorky.
Direct selling particularities
Greifová, Daniela ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
V tejto práci sa zaoberám špecifikami priameho predaja, samoreguláciou tohto odvetvia, základnou predajnou štruktúrou spoločností priameho predaja, ktorou je multi-level marketing. Čašť práce je venovaná i oblasti psychológie zákazníka, pretože poznatky tohto druhu výrazne pomáhajú pri dosahovaní úspechu v priamom predaji. Uplatňovanie jednotlivých osobitostí priameho predaja v praxi predstavujem na príklade spoločnosti Amway. Cieľom práce je poskytnúť ucelený pohľad na odvetvie priameho predaja a analýza existencie možnosti rastu tohto odvetvia v budúcnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.