Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
A Comparative Study of Sa'adi Shirazi's View of Education and Albert Bandura's Social Learning Theory
Golestan, Fatemeh ; Šaroch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kočí, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá dílem Sa'adiho, kterého významní íránští vědci považují za v podstatě prvního učitele své doby, tedy před 700 lety. Učil morálce, vychovával a vzdělával íránské rodiny jako sociální reformátor. Je rovněž považován za jednoho z největších íránských básníků. Po dlouhou dobu, tedy až do nástupu moderního školství, to byla primárně díla Sa'adiho, která byla vyučována v íránských školách. Cílem této práce je komparovat dvě díla Sa'adiho, Bustan a Golestan, s dílem environmentalisty Alberta Bandury a jeho vzdělávací teorií. Za využití metody obsahové analýzy Sa'adiho děl jsou zkoumány jeho teorie týkající se výchovy a vzdělávání, dětské přirozenosti, fází výchovy, stylů výchovy, cílů a podstaty výchovy a vzdělávání, zaměření se na dítě, důležitosti role učitele, metod učení, motivace a role trestu a podpory ve výchově a učení. Výsledek ukazuje, že jak Sa'adi, tak Bandura věřili v účinnost sociálního prostředí a percepce v učení a výchově. Zatímco Bandura je zastáncem kognitivních faktorů, Sa'adi upřednostňuje tradice. KLÍČOVÁ SLOVA Sa'adi, teorie učení, vliv prostředí, Bandura, metoda obsahové analýzy Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.