Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix podniku
Gloza, Jiří ; Havlíček, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a vyhodnocením marketingové komunikace ve společnosti Data Daemon, s.r.o., jež se zabývá průmyslovou automatizací. V teoretické části jsou blíže popsány teoretická východiska práce týkající se dané problematiky marketingového výzkumu na trhu B2B. V analytické části jsou provedeny nezbytné analýzy pro návrh na vylepšení současného komunikačního mixu této společnosti. Návrhy na zlepšení komunikačního mixu jsou následně shrnuty ve třetí kapitole této diplomové práce.
Komunikační mix podniku
Gloza, Jiří ; Kamencová, Monika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení aktuálního komunikačního mixu společnosti Axan 8 a.s. a vytvoření návrhu na jeho zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska práce týkající se dané problematiky, v druhé části je analyzována společnost Axan 8 a.s. a její současný stav, SWOT analýza a současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce vytvořeny návrhy na jeho zlepšení.
Komunikační mix podniku
Gloza, Jiří ; Havlíček, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a vyhodnocením marketingové komunikace ve společnosti Data Daemon, s.r.o., jež se zabývá průmyslovou automatizací. V teoretické části jsou blíže popsány teoretická východiska práce týkající se dané problematiky marketingového výzkumu na trhu B2B. V analytické části jsou provedeny nezbytné analýzy pro návrh na vylepšení současného komunikačního mixu této společnosti. Návrhy na zlepšení komunikačního mixu jsou následně shrnuty ve třetí kapitole této diplomové práce.
Komunikační mix podniku
Gloza, Jiří ; Kamencová, Monika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení aktuálního komunikačního mixu společnosti Axan 8 a.s. a vytvoření návrhu na jeho zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska práce týkající se dané problematiky, v druhé části je analyzována společnost Axan 8 a.s. a její současný stav, SWOT analýza a současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce vytvořeny návrhy na jeho zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.