Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generování 2D map pro počítačové hry
Glos, Kryštof ; Vlnas, Michal (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na jednotlivé metody procedurálního generování z hlediska herního průmyslu, zejména v oblasti vytváření map. Cílem této práce je vytvoření hry žánru Colony-sim, využívající procedurálního generování obsahu. Zaměřil jsem se na analýzu různých způsobů vytváření obsahu a rozbor metod, pomocí kterých lze automatizovaně generovat herní prostředí. Zvolenou metodou pro tvoření herní oblasti byl Perlinův šum, s následným využitím výškových map. Vedle Perlinova šumu jsem také implementoval algoritmus Wave Function Collapse (WFC), který umožňuje generovat detailní a strukturované oblasti mapy. V práci představuji algoritmus, který na základě vstupních parametrů generuje funkční, unikátní a neopakující se mapy, což zajišťuje opakovatelnou hratelnost. Klíčovým výstupem této práce je hra implementující procedurální algoritmy generující mapy, které jsou aplikovatelné v širokém spektru 2D her.

Viz též: podobná jména autorů
2 Glós, Kristián
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.