Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová analýza vinotéky
Glížová, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je analýza marketingových nástrojů vinárny Víno-klub. Teoretická část se zmiňuje o marketingu v obecné rovině, marketingovém mixu v cestovním ruchu, klasifikaci vín a chování českého spotřebitele vína. Praktická část se zabývá analýzou konkrétních marketingových nástrojů ve Víno-klubu a její aplikací na reálnou činnost vinotéky. Dále pak dochází ke zhodnocení marketingového mixu provedeným dotazníkovým šetřením. A v úplném závěru práce se nachází nástin doporučení, návrhů a opatření ke zlepšení kvality poskytovaných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.