Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový význam CSR politiky firem pro mladé lidi v CR
Gibalenko, Tetiana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato diplomová práce probírá a vysvětluje pojem společenské odpovědnosti firem (CSR), její vliv na všechny elementy trhu. Na základě literatury ukáže tato práce vztah mezi marketingem a existujícími variantami udržitelných aktivit. Pomocí pozorování a analýzy, diplomová práce ukáže, zda existence CSR strategie, politiky nebo programů ve firmách z určitých oborů, budou vzaty v potaz během nákupního rozhodování. A zda si mladá generace Čechů uvědomuje, vnímá a požaduje odpovědné chování od podniků.
Pracovník ve virtuálním týmu
Gibalenko, Tetiana ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá virtuálními týmy, a to zejména postavením pracovníka v nich. V teoretické části zkoumá a popisuje vlastnosti virtuálních týmů. Co je klíčovým komponentem pro budování vztahu mezi pracovníky? Jak probíhá komunikace a řešení konfliktu uvnitř týmu? V praktické části byli použity výsledky průzkumů agentur RW3 CultureWizard a Economist Intelligence Unit, které zkoumají virtuální týmy po celém světě. Podle nich je virtuální tým znakem přirozeného rozvoje firmy. Průzkumy jsou zaměřené zcela na členy týmů a jejich vnitřní pocity z fungování týmů, na zjištění jejich vlastních názorů. Tato bakalářská práce si klade za cíl ukázat, jak funguje virtuální tým v podnikové praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.