Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Comparison of deep learning and classical methods for traffic signs detection
Geiger, Petr ; Šikudová, Elena (vedoucí práce) ; Mirbauer, Martin (oponent)
Cílem této práce je prozkoumat a vyhodnotit klasické metody počítačového vidění a metody založené na hlubokých neuronových sítích určené pro detekci pozice závory na železničních přejezdech. Tato práce je založena na počátečním detekčním algoritmu, jehož hlavní komponenta používá detektor stabilní vlny. Tento počáteční algoritmus je v práci nejprve zoptimalizován z hlediska výkonosti i kvality jeho výsledků. Obojí je zásadní, jelikož nejlepší metoda by měla být vhodná jako komponenta real-time bezpečnostního systému pro železniční přejezdy. Dále je implementován další přístup založený na hlubokých neuronových sítích, který je také zoptimalizován v obou aspektech. V průběhu této práce je vytvořeno několik datasetů, jak pro trénování, tak i testování detekčních algoritmů. Oba přístupy jsou nakonec vyhodnoceny na stejných datasetech a jejich výsledky jsou porovnány.
Hra Dungeon Master pro platformu .NET
Geiger, Petr ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Cílem bakalářské práce je reimplementovat hru Dungeon Master. V současné době existuje již několik klonů této známé hry. Nicméně oproti nim se tato práce zaměřuje především na dále uvedené aspekty. Hra je naprogramována v jazyce C# s využitím platformy .NET. Dále celý engine je navržený směrem k udržitelnosti a rozšiřitelnosti, tzn. s využitím tohoto enginu je možné vyrobit a vyvinout i jinou hru založenou na podobných základech. Ale především je jednoduché přidávat do enginu nové funkce. Engine je také připravený na rozdílné vstupní formáty herních úrovní. Dále je také kompletně oddělena zobrazovací vrstva. Vzhledem k povaze projektu engine může sloužit jako ukázkový příklad použitelný při výuce programování. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Comparison of deep learning and classical methods for traffic signs detection
Geiger, Petr ; Šikudová, Elena (vedoucí práce) ; Mirbauer, Martin (oponent)
Cílem této práce je prozkoumat a vyhodnotit klasické metody počítačového vidění a metody založené na hlubokých neuronových sítích určené pro detekci pozice závory na železničních přejezdech. Tato práce je založena na počátečním detekčním algoritmu, jehož hlavní komponenta používá detektor stabilní vlny. Tento počáteční algoritmus je v práci nejprve zoptimalizován z hlediska výkonosti i kvality jeho výsledků. Obojí je zásadní, jelikož nejlepší metoda by měla být vhodná jako komponenta real-time bezpečnostního systému pro železniční přejezdy. Dále je implementován další přístup založený na hlubokých neuronových sítích, který je také zoptimalizován v obou aspektech. V průběhu této práce je vytvořeno několik datasetů, jak pro trénování, tak i testování detekčních algoritmů. Oba přístupy jsou nakonec vyhodnoceny na stejných datasetech a jejich výsledky jsou porovnány.
Hra Dungeon Master pro platformu .NET
Geiger, Petr ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Cílem bakalářské práce je reimplementovat hru Dungeon Master. V současné době existuje již několik klonů této známé hry. Nicméně oproti nim se tato práce zaměřuje především na dále uvedené aspekty. Hra je naprogramována v jazyce C# s využitím platformy .NET. Dále celý engine je navržený směrem k udržitelnosti a rozšiřitelnosti, tzn. s využitím tohoto enginu je možné vyrobit a vyvinout i jinou hru založenou na podobných základech. Ale především je jednoduché přidávat do enginu nové funkce. Engine je také připravený na rozdílné vstupní formáty herních úrovní. Dále je také kompletně oddělena zobrazovací vrstva. Vzhledem k povaze projektu engine může sloužit jako ukázkový příklad použitelný při výuce programování. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.