Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení produktu z pohledu zákazníka
GÁLL, Igor
Tato diplomová práce se věnuje hodnocení produktu firmou z pohledu zákazníka. Cílem diplomové práce bylo zjistit, zda firma hodnotí svůj produkt z pohledu zákazníka a na základě získaných informací navrhnout případné změny. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy a metody kterými může firma zjišťovat hodnotu produktu. V praktické části se nejprve zkoumala první část cíle. Zda firma hodnotí svůj produkt z pohledu zákazníka. Byly nalezeny možnosti pro zlepšení v hodnocení produktu z pohledu zákazníka. Proto dle druhé části cíle, byly v práci popsané metody i s příklady, jak může firma zlepšit aktuální situaci.
Hodnocení výkonnosti podniku
GÁLL, Igor
Cílem této práce bylo pomocí analýz zjistit a zhodnotit výkonnost podniku. V teoretické části byl popsaný vývoj a možnosti měření výkonnosti podniku od tradičních po moderní. V praktické části byla většina těchto analýz a modelů použita na konkrétním podniku. Zjišťování výkonnosti podniku začalo finanční analýzou. Následně byl použitý index IN95 a model p. Christiana Binkerta. Hlavní pozornost byla upřena k výsledkům ekonomické přidané hodnoty (EVA) vypočítané pomocí stavebnicového modelu podle metodiky MPO. Nakonec se podnik porovnal s výsledky odvětví pomocí Benchmarkingového diagnostického systému finančních indikátorů INFA.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.