Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Akademické identity v kontextu Mentoringového programu pro začínající vědkyně a vědce
Fucimanová, Martina ; Nyklová, Blanka (vedoucí práce) ; Pavlík, Petr (oponent)
Diplomová práce vychází z rozhovorů s účastnicemi a účastníky Mentoringového programu pro začínající vědkyně a vědce. Práce představuje analýzu způsobů, jimiž se účastnice a účastníci vztahují k tomu, co je podle nich věda. Cílem analýzy je zjistit, zda je jejich chápání vědy genderované, i to, jaké znaky nese akademická identita lidí, kteří se do daného mentoringového programu hlásí a jsou v něm aktivní. Teoretickými rámci jsou epistemologie vědy, teorie mentoringu, kontext fungování vysokých škol a vědeckého prostředí v České republice a práce Pat O'Connor, Clare O'Hagan a Julie Brannen, které se zabývají výzkumem akademických identit v současném neoliberálním akademickém prostředí.
Mentoringový program pro studentky středních škol se zájmem o technické obory. Projektová zpráva.
Cidlinská, Kateřina ; Fucimanová, Martina
Zpráva z 5. ročníku mentoringového programu pro středoškolačky, jehož cílem je podpořit dívky ve studiu technických oborů na vysoké škole. Zpráva obsahuje přehled zúčastněných (mentees a mentorek), jejich škol, očekávání účastnic programu, přínos programu pro účastnice, zhodnocení naplnění výzev minulého ročníku a vytyčení výzev pro další ročník.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.