Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Upcyklace a motivy vedoucí k uvědomělé spotřebě
Fričová, Dominika
Diplomová práce se zabývá motivy, které vedou spotřebitele k uvědomělé spotřebě. Cílem práce je navrhnout komunikační kampaň, která podpoří koncept upcyklace u spotřebitele a zvýší povědomí o této problematice. Teoretická část přibližuje téma cirkulární ekonomiky, upcyklace a nakládání s odpadem. Praktická část zkoumá chování spotřebitelů a jejich motivaci v procesu upcyklace. Na základě výsledků kvantitativního a kvalitativního šetření je navržena marketingová komunikace, která má za cíl podpořit koncept udržitelné spotřeby a upcyklace u spotřebitele.

Viz též: podobná jména autorů
3 Fričová, Daniela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.