Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Edukace u pacienta s diagnózou infarkt myokardu
Frantesová, Lucie Michala ; Pavlíková, Pavla (vedoucí práce) ; Vrablík, Michal (oponent)
Tématem této bakalářské práce je "Edukace pacienta s diagnózou infarkt myokardu". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozčleněna do několika kapitol, ve kterých je věnována pozornost infarktu myokardu, jeho lokalizaci, faktorům ovlivňujících jeho vznik, diagnostice a terapii. Dále se v teoretické části zabývám edukací a samotným edukačním procesem u pacienta se srdečním infarktem. V praktické části jsou v jednotlivých kapitolách popsány metodika, hypotézy a cíle práce. Další kapitoly zobrazují grafy a tabulky znázorňující srovnání zkoumaných skupin a výsledky výzkumu. Výsledky jsou následně hodnoceny a rozebírány. Cílem této výzkumné práce bylo zjistit, do jaké míry pacienti absolvují edukační program a zda mají edukace vliv na změnu jejich chování. Bylo stanoveno několik hypotéz a to, že pacienti edukační program akceptují, edukovaná skupina dosáhne lepších výsledků ve sledovaných hodnotách než kontrolní skupina a že edukace mají vliv na změnu chování pacientů. Na základě výsledků výzkumu lze však konstatovat, že hypotézy se nepotvrdily. I přes rozsáhlou edukaci intervenované skupiny během hospitalizace a v průběhu jednoho roku po ní došlo u této skupiny k nárůstu hmotnosti a nebyl zaznamenán významný pokles LDL cholesterolu. Podobně dopadla i kontrolní skupina. Závěrem...
Edukace u pacienta s diagnózou infarkt myokardu
Frantesová, Lucie Michala ; Vrablík, Michal (oponent) ; Pavlíková, Pavla (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je "Edukace pacienta s diagnózou infarkt myokardu". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozčleněna do několika kapitol, ve kterých je věnována pozornost infarktu myokardu, jeho lokalizaci, faktorům ovlivňujících jeho vznik, diagnostice a terapii. Dále se v teoretické části zabývám edukací a samotným edukačním procesem u pacienta se srdečním infarktem. V praktické části jsou v jednotlivých kapitolách popsány metodika, hypotézy a cíle práce. Další kapitoly zobrazují grafy a tabulky znázorňující srovnání zkoumaných skupin a výsledky výzkumu. Výsledky jsou následně hodnoceny a rozebírány. Cílem této výzkumné práce bylo zjistit, do jaké míry pacienti absolvují edukační program a zda mají edukace vliv na změnu jejich chování. Bylo stanoveno několik hypotéz a to, že pacienti edukační program akceptují, edukovaná skupina dosáhne lepších výsledků ve sledovaných hodnotách než kontrolní skupina a že edukace mají vliv na změnu chování pacientů. Na základě výsledků výzkumu lze však konstatovat, že hypotézy se nepotvrdily. I přes rozsáhlou edukaci intervenované skupiny během hospitalizace a v průběhu jednoho roku po ní došlo u této skupiny k nárůstu hmotnosti a nebyl zaznamenán významný pokles LDL cholesterolu. Podobně dopadla i kontrolní skupina. Závěrem...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.