|
Analýza strategie a komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci
Pála, David ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Francová, Dana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategií na sociálních médiích a marketingovou komunikací na sociální síti Facebook. Hlavním cílem je provedení analýzy jednotlivých kroků strategie a částí marketingové komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci. V teoretické části je nejprve obecně popsán internetový marketing. Dále práce obsahuje seznámení se sociálními sítěmi, jejich vývojem, definicí, principy a také přínosy pro firmy. Detailně se poté práce věnuje jednotlivým krokům strategie na sociálních médiích a hlavním částem marketingové komunikace na sociální síti Facebook. Praktická část obsahuje analýzu kroků navržené strategie a částí marketingové komunikace na sociální síti Facebook, která je v případě zjištěných nedostatků doplněna autorem diplomové práce na základě shrnutých teoretických východisek. Výstup analýzy s návrhy autora této diplomové práce představuje zároveň praktický návod pro projekty podobného typu.
|
|
Marketingová opatření výrobců lihovin v souvislosti se změnami na trhu alkoholických nápojů
Francová, Darina
FRANCOVÁ, D. Marketingová opatření výrobců lihovin v souvislosti se změnami na trhu alkoholických nápojů. Diplomová práce. Brno: MENDELU, 2014. Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingových opatření, která by měla výrobcům lihovin pomoci čelit událostem, které je poškozují. Je provedena analýza uskutečněných změn na trhu alkoholických nápojů a jsou identifikovány dopady těchto změn na hospodářskou situaci České republiky. Zjištěn je také dopad uskutečněných změn na činnost a hospodářské výsledky vybraných podniků působících na trhu lihovin. Je srovnána reakce jiných států s reakcí českých státních orgánů na obdobnou situaci na trhu alkoholických nápojů. Je provedeno dotazníkové šetřené zaměřující se na zjištění dopadů metanolové aféry na spotřební chování u obyvatel Olomouckého kraje. Na základě výsledků získaných vyhodnocením dotazníkového šetření a společně s využitím teoretických poznatků je navržena série marketingových opatření určených pro podniky působící na trhu lihovin. Tato opatření jsou založena na krizové komunikaci i na využití propagačních aktivit v období po odeznění krize.
|
| |
| |
| |