Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Šikanování na 2. stupni ZŠ a v nižších třídách víceletých gymnázií a možnosti prevence
Fraňková, Radka ; Vališová, Alena (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Tato práce vychází z potřeby reagovat na existenci sociálně rizikového jevu šikanování ve školním prostředí. Cílem práce je ukázat jednu z možností, jak sestavit a realizovat preventivní program pro žáky 2. stupně ZŠ či studenty nižších tříd víceletých gymnázií. V první části jsou nabídnuta teoretická východiska. Práce se zabývá rozpoznáním šikany, profily obětí a agresorů, třídní dynamikou v rizikové školní třídě, provází jednotlivými stádii šikany a zamýšlí se nad negativním vlivem tohoto jevu na všechny zúčastněné. V dalších kapitolách je problematika šikanování zasazena do širšího rámce primární prevence ve škole. Ve druhé části této práce jsou zmapovány vztahy v konkrétních třídních kolektivech a navržen konkrétní program pro třídy. Závěrem je snaha o zhodnocení práce.
Šikanování na 2. stupni ZŠ a v nižších třídách víceletých gymnázií a možnosti prevence
Fraňková, Radka ; Koťa, Jaroslav (oponent) ; Vališová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce vychází z potřeby reagovat na existenci sociálně rizikového jevu šikanování ve školním prostředí. Cílem práce je ukázat jednu z možností, jak sestavit a realizovat preventivní program pro žáky 2. stupně ZŠ či studenty nižších tříd víceletých gymnázií. V první části jsou nabídnuta teoretická východiska. Práce se zabývá rozpoznáním šikany, profily obětí a agresorů, třídní dynamikou v rizikové školní třídě, provází jednotlivými stádii šikany a zamýšlí se nad negativním vlivem tohoto jevu na všechny zúčastněné. V dalších kapitolách je problematika šikanování zasazena do širšího rámce primární prevence ve škole. Ve druhé části této práce jsou zmapovány vztahy v konkrétních třídních kolektivech a navržen konkrétní program pro třídy. Závěrem je snaha o zhodnocení práce.

Viz též: podobná jména autorů
2 Franková, Romana
1 Fraňková, Renáta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.