Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace spotřebitelů podle vztahu ke značce
Frühbauerová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Značka v posledních letech zaujímá stále dominantnější postavení nejen na trzích, ale i v myslích spotřebitelů a každý vnímá její intenzitu různě. Hlavním cílem diplomové práce je odkrýt, poznat a popsat tržní segmenty spotřebitelů, podle toho, jak jsou více či méně ovlivňováni značkou. Nejprve je provedena segmentace v softwarovém programu Data Analyzer za pomoci dat z projektu MML-TGI. Do tohoto procesu jsou vybrány proměnné související se spotřebním chováním, vztahem ke značce, postoji respondentů k chování firem, nebo zda si spotřebitelé pročítají údaje na obalech zboží. Další důležitou částí práce je vlastní výzkum, který se zaměřuje nejen na spotřební chování respondentů, ale i na postoje, názory a preference v případě značkového oblečení. Na základě těchto primárních dat je získáno prostřednictvím programu SPSS opět několik segmentů s různým vztahem ke značce. Součástí práce je i sémantický diferenciál, který zobrazuje, jak jednotliví respondenti vnímají tři vybrané oděvní značky -- Kenvelo, Adidas a Lacoste.
Analýza image produktu
Frühbauerová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce má dvě základní části, první se věnuje teoretickému vysvětlení pojmu image včetně souvisejících prvků, jako je firemní design nebo firemní identita a další. Dále se věnuje marketingovému výzkumu, jeho druhům a metodám. Druhá, praktická část se zabývá popisem produktu - Apple iPhone, je dále doplněna výzkumem zaměřeným na vysokoškolské studenty. Výzkum je proveden s uživateli i s neuživateli přístroje Apple iPhone. Zjišťuje jejich názory na vlastní produkt, jeho image a dále i na společnost Apple. Na závěr výzkumu jsou uvedeny grafy, které zobrazují rozložení odpovědí na jednotlivé otázky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.