Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie pro firmu OHL ŽS, a.s.
Peterková, Eva ; Filová, Ludmila (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje vývoj a současný stav ve firmě OHL ŽS, a.s. a je zaměřena na analýzu jejího makroekonomické a mikroekonomické prostředí. Na základě této analýzy navrhuji opatření, která povedou ke splnění požadovaných marketingových cílů.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Matějka, Jiří ; Filová, Ludmila (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Hlavním tématem této diplomové práce je zhodnocení finanční situace stavební společnosti OHL ŽS a.s. v období let 2005 – 2009. Po úvodním stručném představení problematiky a charakteristice společnosti je provedena samotná analýza za použití elementárních metod finanční analýzy. Na základě zjištěných ukazatelů je souhrnně vyhodnoceno celkové finanční zdraví a jsou navrženy možné přístupy ke zlepšení současného stavu.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Matějka, Jiří ; Filová, Ludmila (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Hlavním tématem této diplomové práce je zhodnocení finanční situace stavební společnosti OHL ŽS a.s. v období let 2005 – 2009. Po úvodním stručném představení problematiky a charakteristice společnosti je provedena samotná analýza za použití elementárních metod finanční analýzy. Na základě zjištěných ukazatelů je souhrnně vyhodnoceno celkové finanční zdraví a jsou navrženy možné přístupy ke zlepšení současného stavu.
Marketingová strategie pro firmu OHL ŽS, a.s.
Peterková, Eva ; Filová, Ludmila (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje vývoj a současný stav ve firmě OHL ŽS, a.s. a je zaměřena na analýzu jejího makroekonomické a mikroekonomické prostředí. Na základě této analýzy navrhuji opatření, která povedou ke splnění požadovaných marketingových cílů.

Viz též: podobná jména autorů
2 FÍLOVÁ, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.