Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rozvoje obchodní strategie maloobchodního prodejce vín na lokálním trhu
Filipenská, Dagmar ; Milichovský, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodní strategie maloobchodního prodejce vín v souvislosti s jeho působením na lokálním trhu. Cílem práce je na základě analýz a zhodnocení aktuální situace navrhnout rozvoj obchodních aktivit prodejce, které povedou k posílení pozice podniku na trhu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část práce se zabývá rešerší literárních pramenů v souvislosti s rozvojem podniku, obchodní a marketingovou strategii a vybranými analyticko-výzkumnými metodami. Analytická část se věnuje aplikaci zvolených metod vnějšího a vnitřního prostředí v kontextu problému podniku, spolu s průzkumem spokojenosti stávajících zákazníků s následnou evaluací výsledků pro následné návrhy řešení. Návrh obsahuje modifikaci původní obchodní strategie, která je rozpracována do marketingových aktivit včetně implementace a zhodnocení možných rizik návrhů a přínosů vedoucí k posílení pozice prodejce na lokálním trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.