Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Filčáková, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato práce je zpracovávaná na téma Marketingová studie vybrané turistické destinace. Jako analyzovanou destinaci si autorka vybrala město Mělník, které disponuje vysokým poteciálem cestovního ruchu, který zůstává nevyužitým. Autorka si stanovila za úkol analyzovat využívání jednotlivých marketingových nástrojů vybrané destinace Mělník především prostřednictvím analýzy nabídky, analýzy poptávky a analýzy marketingového mixu. Cílem práce je na základě dat získaných z těchto analýz navrhnout kroky, které by měly pomoci rozvoji cestovního ruchu v destinaci, tedy zvýšení příjezdů, zaručit opakovanost návštěv a získání vyšších příjmů z cestovního ruchu. Práce je členěná na celkem 3 hlavní kapitoly. První kapitola představuje teoretické vymezení a obsah pojmů destinace, destinační management nebo marketingové řízení destinace. Následuje praktická část, ve které jsou data uvedená v teoretické části práce, aplikovaná na jednotlivé marketingové aktivity města Mělník.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.