Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální sítě jako nástroj konkurenceschopnosti
Pěničková, Markéta ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku sociálních sítí a jejich možného využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti. V teoretické části práce jsou nejprve objasněny základní pojmy a definice, které s problematikou sociálních sítí blízce souvisí. Následně se práce důkladně zabývá oblastmi podnikové sféry, v nichž lze sociální sítě využít. V práci jsou dále charakterizováni zástupci nejpoužívanějších světových sociálních sítí spolu s uvedením jejich možného využití pro podnikovou praxi. Teoretickou část práce poté završuje kapitola, která popisuje a hodnotí analytické nástroje sloužící k monitoringu a analyzování sociálních sítí. Praktická část práce se zabývá Estetickým centrem Marttinéz a jeho konkurenty mezi kadeřnickými a kosmetickými salóny. Nejprve je zde uskutečněna analýza zabývající se současným postojem salónu k sociálním sítím a dále pak analýza konkurenčních salónů odhalující jejich chování na poli sociálních sítí. Hlavním výstupem praktické části je soubor jistých doporučení týkající se monitoringu sociálních sítí Estetického centra.
Role of corporate social network in small and medium enterprises
Vojčiak, Juraj ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje možnostem využití sociální sítě ve firemním prostředí. V dnešní době existuje na trhu velké množství různých firemních sociálních sítí, které nabízejí velké množství užitečných nástrojů pro celkové zlepšení fungování firmy a firemních procesech. Je proto přínosné vědět, jaké jsou možnosti využití těchto nástrojů a jaké výhody a nevýhody přináší jejich zapojení do firemních procesů. Na začátku se práce zaměřuje na teoretický základ pro čtenáře, podává stručný přehled o vzniku a vývoji technologií, které se v pracovním prostředí využívaly a využívají. Později popisuje dostupné firemní sociální sítě a nástroje, které nabízejí. Pojednává o výhodách a nevýhody používání sociální sítě. V případové části se práce zaměří na výběr konkrétního řešení pro konkrétní firmu, a analyzuje možné výhody jejího provádění. Tato práce si klade za cíl informovat čtenáře o vzniku a vývoji firemní sociální sítě, poukázat na nástroje, které nabízí a výhody a nevýhody plynoucí z jejich užívání, stručně analyzovat aktuální trh malých a středních firem, poukázat na důležitost a potenciál, který v sobě nese , navrhnout implementaci konkrétní sociální sítě pro malou firmu a poukázat na dopady, které by toto zavedení přineslo.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání v realitním sektoru
Zmátlík, Rostislav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je doporučit nejvhodnější kombinaci nástrojů jednotlivých sociálních sítí pro podnikatelskou činnost v oblasti realit. Teoretická část práce seznamuje s principy fungování sociálních sítí a důvody využívání sociálních sítí v oblasti podnikání služeb. Vedle pozitivních dopadů využívání sociálních sítí při realizaci podnikatelské činnosti práce zmiňuje také negativa, mezi která mimo jiné spadá také fakt, že sociální sítě, ač jsou v současnosti velmi populární, nejsou vhodné pro prezentaci všech podnikatelských aktivit. Z důvodu možného posouzení spojení využití sociálních sítí v oblasti podnikání s realitami, je v práci zařazena kapitola pojednávající o specifikách realitního trhu a kapitola seznamující s nástroji vybraných sociálních sítí, které jsou pro podporu podnikatelské činnosti realitních kanceláří nejčastěji využívány. Praktická část je věnována analýze využívání jednotlivých nástrojů čtyř sociálních sítí -- Facebooku, Google Plus, Twitteru a YouTube dvaceti nejvýznamnějšími českými realitními společnostmi. Na základě získaných výsledků a autorových vlastních praktických zkušeností je výstupem práce doporučení vhodné kombinace nástrojů sociálních sítí, která mají v praxi vést ke zvýšení efektivity v oblasti komunikace s potenciálními zákazníky a ke zvýšení viditelnosti společnosti obecně.
Možnosti využití podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci
Kabrhelová, Kateřina ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci. Za tímto účelem je v práci nejprve vymezen význam interní komunikace pro firmu, poté jsou obecně vymezeny a popsány sociální sítě se zaměřením na sociální sítě podnikové. Praktická část práce sestává z terénního průzkumu, který zkoumá aktuální stav interní komunikace ve firmách a identifikuje problémy v oblasti komunikace, se kterými se potýkající zaměstnanci v prostředí českých firem. Na základě získaných poznatků je v závěrečné části práce diskutován možný přínos využití podnikových sociálních sítí pro řešení identifikovaných problémů.
Digitální dědictví v sociální síti Facebook
Chvojka, Cyrill ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce zkoumá pojem digitální dědictví optikou sociálních sítí, se zaměřením na prostředí sítě Facebook. Ve spojitosti s pojmem digitální dědictví na sociální síti Facebook, se zaměřuje na popis uživatelského chování, popis možností sítě jak nakládat s osobními daty uživatelů, možnosti uživatelů jak ovlivnit jejich digitální dědictví ve formě profilu na síti Facebook, a předkládá a interpretuje výsledky dotazníkového šetření mezi uživateli na toto téma. Dále práce nabízí možné vývojové směry, v oblasti návrhu nových řešení pro digitální dědictví v prostředí sociální sítě, a nabízí také stručný a přehledný návod pro laického uživa-tele, ve kterém definuje proč by se o něj měl zajímat, a jak by mohl své digitální dědictví ošet-řit.
Přínosy podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci
Blahout, Jan ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Vais, Vladimír (oponent)
Táto práce je zaměřená na přínosy podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci. Na začátku práce je definován pojem interní komunikace, dále jsou uvedeny cíle a trendy interní komunikace. Poté je charakterizováno, co to jsou podnikové sociální sítě a jak se liší od veřejných sociálních sítí. Je uvedeno několik příkladů podnikových sociálních sítí a jejich vlastností. V praktické části je terénní výzkum, který zkoumá problémy v interní komunikaci. Na základě výsledků dotazníku jsou navrhována a diskutována možná řešení zjištěných problémů.
Kategorizace virtuálních sociálních sítí
Březina, Petr ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Kašák, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá virtuálními veřejnými a podnikovými sociálními sítěmi. Primárním cílem je kategorizace vybraných sítí podle zadaných kritérií. Práce je rozdělena na teoretickou část, která je věnována charakterizaci virtuálních sociálních sítí, jejich historii a postupnému vývoji a na praktickou část, v které je seznam nejpoužívanějších veřejných sociálních sítí z hlediska počtu jejich aktivních uživatelů a seznam nejpoužívanějších podnikových sociálních sítí. Práce je přínosem díky aktuálnímu pohledu na stav sociálních sítí a díky spojení kategorizace a kritérií výběru je možné určit aktuální trendy.
Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook
Ryčl, Jan ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Louda, Jan (oponent)
Bakalářská práce analyzuje úspěšnost marketingové strategie dvou společností na sociální síti Facebook pomocí analytických nástrojů. V teoretické části se práce zabývá obecně sociálními médii, sociální zpětnou vazbou a angažovaností uživatelů. Poté ukazuje marketingové využití Facebooku a možnost analýzy dat pomocí Facebook Insights pro vyhodnocení úspěšnosti oslovení zákazníků. V praktické části se práce zabývá konkurenční analýzou Facebookových stránek Xboxu a Playstationu. Hlavním cílem je zjistit, která stránka oslovuje svoje fanoušky lépe a proč tomu tak je.
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Šlahař, Dominik ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Podnikové sociální sítě -- kritické faktory úspěchu se, jak už její název napovídá, zabývá oblastí podnikových sociálních sítí, především jejich zaváděním do pod-niků. Jelikož se jedná o relativně novou technologii, nestačila se ustálit ani terminologie, ani principy, na základě kterých podnikové sociální sítě fungují. Proto jsem si jako cíl práce určil zjištění, jaké kritické faktory vedou k úspěchu zavádění podnikových sociálních sítí do podniků. Tyto faktory jsem čerpal z dostupné literatury a vydaných článků od zahraničních autorů, a proto bylo nutné ověřit platnost těchto faktorů i v českém prostředí. Druhým cí-lem práce byla kategorizace kritických faktorů úspěchu zavádění podnikové sociální sítě do podniku za pomoci Metodiky Adopce a adaptace sociálních sítí. K naplnění prvního cíle došlo rešerší dostupných prací týkajících se této problematiky. Zís-kané kritické faktory úspěchu jsem za pomocí syntézy prostřednictvím shlukové analýzy sloučil do podoby unikátních shluků kritických faktorů úspěchu. Pro ně jsem za pomoci dotazníku nebo interview zjišťoval jejich relevanci v podmínkách českého prostředí. K naplnění druhého cíle jsem použil kategorizaci podnikových sociálních sítí, která je uve-dená v Metodice Adopce a adaptace sociálních sítí. Jednotlivé shluky kritických faktorů úspěchu jsem do konkrétních kategorií přiřazoval metodou párového porovnávání. Výsledkem této práce je souhrn 20 unikátních kritických faktorů úspěchu, které jsou dle průzkumu označeny za relevantní z pohledu jejich vlivu na úspěšnost zavádění podniko-vých sociálních sítí do podniku. Zároveň díky této práci došlo k rozšíření Metodiky Adop-ce a adaptace sociálních sítí o pohled kritických faktorů úspěchu. Kapitoly 2, 3 a část kapitoly 4 mají výkladový charakter. Jejich cílem je vymezit všechny důležité pojmy, které se v práci objevují a zařadit je do kontextu. Druhá část kapitoly 4 se věnuje rešeršní práci při hledání kritických faktorů úspěchu zavádění podnikových sociál-ních sítí do podniku a následně jejich sloučení do unikátních shluků. Kapitola 5 se věnuje ověření relevance těchto shluků v českém prostředí a kapitola 6 přináší kategorizaci ověře-ných shluků na základě Metodiky Adopce a adaptace sociálních sítí.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání ve zdravotnictví
Masárová, Kateřina ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí v sektoru zdravotnictví v České republice. Jejím cílem je zanalyzovat současný stav využívání sociálních sítí mamografickými centry, a na základě zjištěného stavu určit doporučení, jak komunikaci a aktivity v tomto prostředí lépe využívat pro podporu podnikání. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V první je poskytnut teoretický základ ke zvolenému tématu, kde jsou definovány hlavní pojmy, uvedeny nejpoužívanější sociální sítě v České republice a jejich vlastnosti vhodné pro internetový marketing. Druhá část začíná charakteristikou prostředí českého zdravotnictví, navazuje Porterova analýza pěti sil, která definuje možná omezení pro podnikání v tomto sektoru. Následuje provedení vlastní analýzy využívání sociálních sítí subjekty ve zdravotnictví. Na výsledky průzkumu navazují identifikovaná doporučení, která jsou využitelná pro úspěšné působení mamografických center na sociálních sítích. Tato doporučení jsou určena jak pro konkrétní mamografické centrum, tak při troše abstrakce i na jiné subjekty ze sektoru zdravotnictví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.