Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového prostředí RK pro vybrané prvky strategie HAMÉ s.r.o.
Fazylov, Yernar ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provádění analýzy pro určení míry souladu mezi intranacionální obchodní strategii HAMÉ s.r.o. a marketingovým prostředí země, která patří do teritorialní sféry pusobení společnosti, Republiky Kazachstán. Metodický aparát pro provádění analýzy byl čerpán z odborné literatury. Skladá se z klasifikace jednotlivých prvků marketingového prostředí každé země, pak následují metody poznání okoli podniku a odhalení bodů v nesouladu ve firemní strategie, které slouží základem pro její korekce. Samotná analýza je rozdělená do třech fází. V první fázi se uvádí obecná charakteristika marketingového prostředí Republiky Kazachstán, ve druhé fazí jsou popsaný obchodní aktivity společnosti HAMÉ s.r.o. na ukazkovém trhu, v třetí fázi jsou provedený PEST a SWOT analýzy, na základě jejích vysledků byl vypracován posudek o míře vhodnosti jednotlivých prvků obchodní strategie HAMÉ s.r.o. s tržními podminkami Republiky Kazachstán. Souhrná data zjíštená v pruběhu analýzy byli využity pro rozpracování nutných opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.