Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zákaznický servis v logistice firmy Damco
Estók, Jozef ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Rožek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá poznáním oboru logistiky a zákaznického servisu v ní a firmě Damco Hungary Kft. Teoretická část obsahuje definici logistiky, zabývá se jednotlivými vrstvami logistiky a věnuje detailnější pozornost zasílatelství. Na to na navazuje problematika zákaznického servisu. V dalších kapitolách se dostaneme do praktické části, kde představím projekty, které má firma Damco za sebou. Cílem těchto projektů bylo nastavení firemní kultury, která staví zákazníka na první místo. Analyzované průzkumy spokojenosti zákazníků v této práci probíhaly za času restrukturalizace firmy. Cílem analýzy těchto průzkumů je získat odhad o stavu vztahů zákazníků k firmě Damco a navrhnout postup řešení problémů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.