Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyjadřování prostorovosti v plošné tvorbě dětí v období po zahájení povinné školní docházky
Emrichová, Monika ; Hazuková, Helena (vedoucí práce) ; Hušková, Julie (oponent)
Monika Emrichová - učitelství l.st.ZŠ, spec.AJ Vedoucí diplomové práce: PaedDr..Helena Hazuková, CSc. Vyjadřování prostorovosti v plošné tvorbě dětí v období po zahájení povinné školní docházky Diplomová práce se zabývá problematikou zobrazování prostoru v ploše dětmi 1. období prvního stupně základní školy. Cílem diplomové práce je přispět ke zkvalitnění současné výuky výtvarné výchovy a především té části, která se zabývá fenoménem prostoru a jeho zobrazování v ploše v kontextu učiva výtvarné výchovy. Za tímto účelem je předkládán návrh pro zlepšení výuky výtvarné výchovy ve zmiňované oblasti ve formě konkrétního programu pro učitele. Diplomová práce čerpá z výsledků kvalitativního výzkumu vycházejícího z experimentu na vzorku dětí základní školy a dále případové studie několika dětí, které "objevily" netradiční způsob zobrazování prostoru v ploše vzhledem k obecně známým způsobům. Výzkum se pomocí rozhovoru a dotazníku dále zabývá názory a zkušenostmi učitelů a snaží se vysvětlit vlivy na způsob dětského zobrazování prostoru v ploše. Klíčová slova:Vnímání prostorovosti, zobrazení prostorovosti, znak prostorovosti, sociokulturní vlivy, tvořivost, strategie, případová studie, pojetí výuky, pedagogická erudice, učivo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.