Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kdo jsou fanoušci seriálu BBC Sherlock?
El Bournová, Amal ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Diplomová práce "Kdo jsou fanoušci seriálu BBC ?" se zabývá seriálem televize BBC a charakteristikou jeho českých fanoušků. Práce se nejprve zaměřuje na obraz proměny technologií a vývoj médií, které vedly ke změně chování publika v mediálních obsahů. To zahrnuje primárně digitalizaci a její důsledky, druhy publik a přeměnu souvislosti se změnami technologií prošla. Zabývá se také seriálem jakožto druhem proměnou narativity, tedy strategií seriálových zápletek. . Část diplomové fanouškovství a fandomů. Vzhledem k tomu, že seriál Sherlock má původ v literární předloze od sira Arthura Conana Doyla, práce se věnuje i jeho životu a dílu zkoumá, kdo jsou fanoušci seriálu Sherlock. K tomu byly použity dva druhy výzkumů - kvantitativní dotazníkové šetření a kvalitativní rozhovory. Cílem kombinace těchto dvou výzkumů je zjistit demografické rysy fanoušků seriálu a jejich zvyky při sledování seriálu, dále to, jaké jsou motivy fanoušků pro sledování seriálu, co se jim na seriálu líbí a jaký mají vztah hlavnímu protagonistovi seriálu Benedictu Cumberbatchovi a postavě, kterou ztvárňuje.
Komunikace značek luxusních šperků se zaměřením na značku ALO diamonds
El Bournová, Amal ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace značek luxusních šperků se zaměřením na značku ALO diamonds" se zabývá analýzou marketingové komunikace značky ALO diamonds a srovnáním s konkurenčními značkami na českém trhu, a to z hlediska visual merchandisingu a vizuálů použitých v kampaních. Práce nejprve definuje diamanty včetně kritérií jejich hodnocení, jejich těžby a zpracování, charakteristiky trhu s důrazem na společnost De Beers a její marketingovou historii. Poté se zabývá specifiky luxusu a trhu luxusních šperků, kde se zaměřuje na značku ALO diamonds a vytyčenou konkurenci (Cartier, Chopard, Roberto Coin, Tiffany & Co. a Lia Halada) a její USP. Následně popisuje komunikaci značky ALO diamonds a přehled jejích marketingových aktivit v letech 2008 až 2013. Práce na základě mystery shoppingu popisuje visual merchandising - vnitřní a vnější prostředí butiků jednotlivých značek luxusních šperků s důrazem na emoce, které místo prodeje v zákazníkovi vyvolává, a také na společné znaky luxusu v buticích. Práce na základě komparativní analýzy porovnává společné znaky a odlišnosti, které značka ALO diamonds ve své marketingové komunikaci používá ve srovnání s vytyčenými konkurenčními značkami. Dále následuje analýza vybraných vizuálů jednotlivých značek s cílem odhalit mýtus - archetyp značek luxusních šperků a to,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.