Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Ešner, Rudolf ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Eliáš, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá důležitou oblastí marketingu v maloobchodu -- instore marketingem se zaměřením na komerční komunikace, především sales promotions aplikované v síti malobchodních prodejen Albert. V práci jsou charakterizována specifika retail marketingu a nákupní chování českých zákazníků. Hlavní část práce se týká analýzy instore komunikace v prodejnách Albert -- jak vlastní komunikace řetězce, tak možnosti komerční komunikace dodavatelů, kteří v supermarketech a hypermarketech Albert prodávají své produkty. V práci je dále analyzován systém prodeje komunikačního prostoru v prodejnách Albert, proveden výzkum efektů a účinnosti nejobvyklejších sales promotions v místě prodeje a stanovena doporučení pro jejich správnou exekuci.
Faktor originality v reklamě
Ešner, Rudolf ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o využívání originálních přístupů v reklamách. Zabývá se otázkami, jakou roli hraje v reklamě faktor originality, kdy a proč jej využívají zadavatelé kampaní, jak s ním pracují tvůrci reklamy, jak ho vnímají spotřebitelé a které další prvky obecně v sobě skrývá. Práce přibližuje vztah reklamy a originality, popisuje a zkoumá praktické situace, kdy může být originalita v reklamě využita jako významná konkurenční výhoda.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.