Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketing na základních školách
Durník, Eduard ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Teoretická část bakalářské práce popisuje problematiku marketingu a online marketingu. Porovnává definice a vymezení marketingu od různých autorů odborných publikací. Sleduje provázanost marketingu a managementu v organizaci. Zabývá se stanovením marketingových cílů ve vazbě na volbu marketingové strategie. Popisuje specifika marketingové komunikace, sleduje moderní trendy v této oblasti a zamýšlí se i nad budoucností marketingu. Práce se věnuje i definování internetu jako prostředí, které nabízí mnoho možností a má velký potenciál k uplatnění v rámci marketingu. Pozornost je v této souvislosti věnována i využívání sociálních sítí. Práce odkrývá specifika marketingu v různých oblastech se zaměřením na prostředí škol. Zamýšlí se nad koncepcí, přínosy a podstatou marketingového řízení na školách. Definuje cílený marketing na základě specifického trhu školy. Zabývá se komunikací školy a vztahy s veřejností, které podporují budování celkové image organizace. Empirická část se věnuje zkoumání přístupu k marketingu na internetu na vybrané státní a soukromé základní škole. Popisuje základní cíle výzkumu, definuje výzkumné otázky, metody získávání či zpracování dat. Analyzuje přístupy vybraných základních škol k marketingu v digitálním prostoru a zjišťuje efektivitu marketingu na cílovou skupinu, tedy na...
Prostorová představivost a orinetace v prostoru
Durník, Eduard ; Hejný, Milan (vedoucí práce) ; Jirotková, Darina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá oblastí orientace v prostoru a prostorovou představivostí u žáků prvního stupně základní školy. Snaží se vytyčit základní pojmy této tématiky a přibližuje domácí i zahraniční tendence, které se prostorovou představivostí a orientací v prostoru zabývají. Hlavním cílem této diplomové práce bylo vytvoření efektivního nástroje využitelného pro diagnostiku úrovně orientace v prostoru a prostorové představivosti u žáků na prvním stupni základní školy. Vyžití tohoto nástroje bylo testováno během hlavního výzkumu ve druhých a pátých ročnících základních škol v Praze. Součástí diplomové práce je i podrobná analýza výsledků tohoto výzkumu, která reflektuje relativní úroveň prostorové představivosti a orientace v prostoru u žáků na prvním stupni základních škol v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.