Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnávací analýza efektivnosti nástrojů pro monitorování sociálních sítí
Duffková, Pavlína ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a porovnání vybraných nástrojů pro monitorování sociálních sítí. Teoretická část diplomové práce nejprve seznámí čtenáře se základními pojmy, které jsou pro práci stěžejní. Další kapitola se zaměřuje na bližší specifikaci klasického online marketingu, popsání rostoucího trendu marketingu skrze sociální média a zmapování jeho současného postavení na českém online trhu. Kromě toho jsou zde popsány nezbytně důležité SEO a SEM techniky. Následuje kapitola věnovaná marketingu na sociálních sítích. V této kapitole je vysvětlená rostoucí síla "word of mouth" v nákupním rozhodování. V neposlední řadě jsou zde uvedeny názorné ukázky nejúspěšnějších marketingových kampaní na sociálních médiích. Další část práce se zabývá problematikou monitorování sociálních médií. V této kapitole jsou uvedeny důvody monitorování, jeho principy a funkce. V praktické části je popsaná metodika testování vybraných nástrojů, akceptační kritéria a metriky měření. Vybrané nástroje jsou porovnány z hlediska kvalitativních vlastností a relevantností výsledků, jak z globálního pohledu s anglickými frázemi, tak i z pohledu lokálního s frázemi vhodnými pro české prostředí. V druhém testu je určena sada bezplatných monitorovacích nástrojů, které jsou porovnáni s nástroji z prvního testu. V závěru práce se nachází poslední měření, ve kterém je navržen nejvhodnější monitorovací nástroj pro malé české firmy.
Síla a vliv vyhledávačů
Duffková, Pavlína ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Pešek, Martin (oponent)
Tématem této práce je popsání vyhledávačů, vyhodnocení jejich vlivů na mikroekonomiku a uživatele, a následný odhad jejich budoucího vývoje. V první kapitole se práce zaměřuje na bližší seznámení s vyhledávači. Je zde uvedena historie jejich vývoje, princip, na kterém fungují, a analýza současného postavení na českém a americkém trhu. V druhé kapitole je popsáno mocenské postavení vyhledávačů a jejich vliv na mikroekonomické prostředí. Jsou zde definovány způsoby, kterými mohou firmy ovlivnit své postavení na internetovém trhu. Dále je zde také popsán vliv vyhledávačů na člověka samotného, podložený praktickými příklady a studiemi. Poslední kapitola bakalářské práce se zaměřuje na budoucí vývoj vyhledávačů. Cílem práce je poskytnout čtenáři objektivní informace o vyhledávačích, které budou podkladem k pochopení postavení vyhledávačů na internetu v současné době. Pochopení toho, do jaké míry ovlivňují mikroekonomiku, a také rozhodování a chování člověka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.