Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kompenzační program u žáků s vadným držením těla na II.stupni ZŠ.
Dučaiová, Iveta ; Prajerová, Květa (vedoucí práce) ; Vařeková, Jitka (oponent)
Název práce: Kompenzační program u žáků s vadným držením těla na II. stupni ZŠ. The compensating program for pupils with poor posture at the second grade of elementary school. Cíl práce: Sestavit cvičení, kompenzující vadné držení těla (dále jen VDT), pro vybraný soubor žáků II. stupně základní školy. Toto cvičení následně vhodně začlenit do školního programu a zjistit jeho účinnost v praxi pomocí druhého testování totožnou metodou a dále konfrontací s kontrolní skupinou žáků. Metoda: Vyšetřovaný soubor tvořily dvě skupiny žáků po 30. Jedna skupina byla Experimentální a druhá Kontrolní. Vyšetřovaný soubor byl testován pomocí modifikované metody Jaroše a Lomíčka. Skupina Experimentální cvičila dle vytvořených cviků. Analýza dat se prováděla statistickým rozborem. Výsledky: Výsledkem mé práce je zjištění, že vhodně zařazeným cvičením do školního programu lze prokazatelně zlepšit VDT. Klíčová slova: cvičení, vadné držení těla, svalová rovnováha, kompenzace, metoda dle Jaroše a Lomíčka.
Kompenzační program u žáků s vadným držením těla na II.stupni ZŠ.
Dučaiová, Iveta ; Prajerová, Květa (vedoucí práce) ; Vařeková, Jitka (oponent)
Název práce: Kompenzační program u žáků s vadným držením těla na II. stupni ZŠ. The compensating program for pupils with poor posture at the second grade of elementary school. Cíl práce: Sestavit cvičení, kompenzující vadné držení těla (dále jen VDT), pro vybraný soubor žáků II. stupně základní školy. Toto cvičení následně vhodně začlenit do školního programu a zjistit jeho účinnost v praxi pomocí druhého testování totožnou metodou a dále konfrontací s kontrolní skupinou žáků. Metoda: Vyšetřovaný soubor tvořily dvě skupiny žáků po 30. Jedna skupina byla Experimentální a druhá Kontrolní. Vyšetřovaný soubor byl testován pomocí modifikované metody Jaroše a Lomíčka. Skupina Experimentální cvičila dle vytvořených cviků. Analýza dat se prováděla statistickým rozborem. Výsledky: Výsledkem mé práce je zjištění, že vhodně zařazeným cvičením do školního programu lze prokazatelně zlepšit VDT. Klíčová slova: cvičení, vadné držení těla, svalová rovnováha, kompenzace, metoda dle Jaroše a Lomíčka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.