Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání nadaných žáků v Karlovarském kraji
Drahorádová, Natálie ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Diplomová práce se zabývá připraveností škol, učitelů prvního stupně základních škol a pedagogicko-psychologických poraden Karlovarského kraje na inkluzivní vzdělávání nadaných žáků. První kapitola teoretické části se věnuje současné legislativě a péči při vzdělávání nadaných a mimořádně nadaných žáků. Práce v další části popisuje Karlovarský kraj z hlediska jeho sociálně-ekonomické charakteristiky. Dále je podrobněji popsána školská politika a školství tohoto regionu, které má svá specifika. Poslední kapitola teoretické části se zabývá vzděláváním nadaných žáků. Cílem je popsat typické formy projevů, formy vzdělávání a jakou roli hrají školy, učitelé a pedagogicko-psychologické poradny při vzdělávání nadaných žáků. Důležitou součástí vzdělávání těchto žáků je také jejich identifikace, která je leckdy náročnější než samotné vzdělávání a může při ní nastat několik problémů. V poslední řadě jsou shrnuty školy a organizace Karlovarského kraje, které doporučuje Karlovarská síť podpory nadání pro vzdělávání a rozvoj těchto žáků. Cílem praktické části je popsat, do jaké míry je školství Karlovarského kraje ovlivněno vzhledem k jeho charakteristice vyplývající z teoretické části při vzdělávání nadaných žáků. Dále se práce zaměřuje na připravenost škol, učitelů a pedagogicko-psychologických poraden na...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.