Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti "Hardcore Tréninky".
Dražďák, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti "Hardcore Tréninky" Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit míru spokojenosti zákazníků se službami společnosti Hardcore Tréninky. Na základě výsledků marketingového výzkumu definovat problematické oblasti kvality jejích služeb a následně navrhnout vhodná opatření, jejichž zavedení do praxe by vedlo ke zvýšení kvality poskytovaných služeb a tím i spokojenosti zákazníků společnosti. Metody: Ke zjištění spokojenosti zákazníků společnosti Hardcore Tréninky je v diplomové práci použito dotazníkové šetření, jakožto metoda kvantitativního výzkumu. Dotazování probíhalo převážně elektronickou formou, ale část respondentů byla také tázána osobně. Výsledky: Z výsledků marketingové výzkumu je patrné, že zákazníci společnosti Hardcore Tréninky jsou spokojeni s kvalitou jejich služeb. Charakteristické vlastnosti služeb HCT hodnotili pozitivně. Na druhé straně největší problémovou oblastí byl vyhodnocen technický stav a vybavení tělocvičny Vinohradská. Na základě marketingové výzkumu je navrženo nakoupení nového cvičebního vybavení pro toto zařízení, zrekonstruování tamních šaten, propagace nové tělocvičny Opatov a umožnění placení služeb přes internet. Klíčová slova: Marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, služba, kruhový...
Management sportovní akce - Mystic skate cup
Dražďák, Pavel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název: Management sportovní akce - Mystic skate cup Cíle: Hlavním cílem mé práce je analyzovat organizaci závodu Mystic skate cup 2012. A případně navrhnout možná zlepšení pro nadcházející ročníky. Metody: Pro analyzování celé sportovní akce jsem nejprve použil popisnou analýzu a následně analýzu SWOT, pro kterou jsem podklady získal formou osobního dotazování účastníků akce a také hloubkového interview s ředitelem závodu. Výsledky: Výsledky práce vyzdvihují silné stránky sportovní akce, na kterých je dobré stavět a dále poukázat na nedostatky, které by se daly eliminovat v nadcházející ročníky. Klíčová slova: SWOT analýza, management, marketing, organizace sportovní akce, skateboarding

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.